2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آخر سریال وارش چه می‌شود

آخر سریال وارش چه می‌شود

آیا وارش در آخر سریال می‌میرد؟ سرنوشت یوسف چه می‌شود؟ زندگی جاوید و شکوفه به کجا می‌رسد؟

دوات آنلاین-سریال وارش بینندگان زیادی دارد و افت و خیزهای داستان آن باعث شده همه با دقت این سریال را پیگیری کنند تا ببینند آخر سریال چه می‌شود و چه اتفاقاتی برای وارش و فرزندانش می‌افتد؟

 

آیا وارش ‌می‌میرد؟

یکی از سوالات اصلی درباره آخر سریال وارش مرگ این زن است. آیا او در پایان سریال فوت می‌شود؟ سریال از جوانی وارش با بازی الهام طهموری شروع شد و به دوران پیری این زن با بازی خوب نسرین بابایی رسید.

 

وارش دو فرزندش را بزرگ کرده و به زندگی آنها سر و سامان داده و انگار دیگر کاری برای انجام دادن ندارد و خاطرش راحت و آسوده است. پس احتمال دارد در انتهای این سریال شاهد مرگ او باشیم اما در این صورت سریال بسیار تلخ تمام خواهد شد و ممکن است بینندگان ناراضی شوند.

عکسی از سریال وارش

یوسف و نوبر چه می‌کنند؟

یوسف که نقش او را علیرضا جلالی تبار بازی می‌کند با همسر خود به نام شیوا با بازی حدیثه تهرانی دچار اختلاف می شود و این زن و شوهر در ادامه از هم جدا می‌شوند.  به هر حال نباید فراموش کرد ازدواج یوسف و شیوا از ابتدا احساسی بود و وارش هم در این باره نصیحت کرده بود.

 

حدیثه تهرانی پیش از این درباره نقش شیوا گفته بود: از میان سه نقش پیشنهادی وقتی فیلم نامه را مطالعه کردم نقش شیوا را دوست داشتم چون مثبت مطلق نیست و هزار اتفاق در زندگی اش می افتد و می تواند حتی تغییر کند. نمی خواهم بگویم شیوا منفی است بلکه خاکستری است. این شخصیت به مرور زمان تغییراتی داشت و آن را از دیگر نقش های پیشنهادی بیشتر دوست داشتم. علاقه مند بودم این چالش را داشته باشم و متفاوت بازی کنم. جذابیت نقش شیوا در این بود که می توانستم به طور متناوب خوبی و بدی را همزمان نشان دهم.

 

یوسف بعد از طلاق مجددا ازدواج کند. دختر میربابا یعنی نوبر  با بازی آوا دارویت همسر دوم او است.

 

یوسف و نوبر در کنار هم زندگی خوب و خوشی را خواهند داشت البته در ابتدا سختی‌هایی مانند مشکلات مالی گریبان آنها را می‌‌گیرد اما به نظر می‌رسد در پایان این مشکلات حل شود.

 

سرنوشت جاوید و شکوفه چه می‌شود؟

جاوید و شکوفه بعد از سال‌ها عاشقی بالاخره با هم ازدواج کرده و در خوشبختی زندگی می‌کنند. عشق این دو عشقی ماندگار و پابرجا است چون از شناخت ناشی می‌شود.

 

شکوفه با بازی نیلوفر شهیدی همسر خود را کاملا آگاهانه انتخاب کرده و سختی‌های زندگی در کنار او را به جان خریده است. از سویی جاوید نیز مردی مقاوم، خانواده دوست و با قدرت زیاد است و می‌تواند خانواده‌اش را خوب و خوش نگه دارد.

 

نیلوفر شهیدی درباره نقش شکوفه گفته است: شکوفه مظهر یک زن ایرانی است؛ صبوری و وقار او بسیار جذاب است. او با وجود اتفاقاتی که برایش در زندگی رخ می‌دهد، پای تمام باورهایش می‌ایستد.

 

بنابراین در پایان شاهد خوشبختی این زوج خواهیم بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کیانا 1399/11/07
به نظر من شیوا خیلی آدم بدی نبود و خانواده خود را دوست داشت اما به فکر نقاشی و نمایشگاه و به خارج از کشور سفر کردن بود و حتما خیلی از طلاق پشیمان شده بود اما یوسف هم کار درستی نکرد که عجوزلانه قضاوت کرد که شیوا به درخواست خودش میخواهد طلاق بگیرد
کیمیا 1399/09/22
به‌نظر‌من‌شیوا‌همسر‌یوسف‌خیلی‌کم‌فکر‌هست‌بدون‌اینکه‌کمی‌فکر‌کند‌از‌شمال‌به‌تهران‌میرود‌و‌یوسف‌هم‌مجبور‌میکند‌که‌بیاید‌و‌همچنین‌وارش‌را‌تک‌تنها‌بگذارند
من 1399/09/21
شاپور شیوا و مادر شیوا به خانواده وارش حسودی میکنم و میخواهن سر به تنشان نباشد⁦ من بسیار راضی هستم از سریال وارش ممنونم بابت پخشش🌺⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
وارش 1399/09/21
من سریال وارش خیلی دوست دارم انشالله همشون خوش بخت بشن من چیز زیادی نمیدانم ولی انشاالله همشون خوش بخت و سرسلامت باشد⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
ناشناس 1398/10/28
شاپور شیوا مادرشیوا و تمامی اهالی روستا به یوسف و وارش و جاوید حسودی میکردن و بیاری خدا آخر سر به ارامش رسیدن
وارش 1398/10/28
به نظر من شیوا پشیمان شده و به نوبر حسودی می کنه چون خودش 8سال با یوسف زندگی کرده می دونه یوسف مثل یک کوه محکم و خیلی مهربان و خانواده دوست هست و بهترین پشتیبان برای نوبر و بهترین پدر برای شیرین خواهد بود و پشیمان شده از جدایی از یوسف و از این که به حرف مادرش گوش داده نه پدرش وخوش بختی خودشو دو دستی به نوبر داده و خانواده کوچک خود را از دست داده و تنها شده بدون هیچ پشتیبان و از این که یوسف ازدواج مجدد کرده ناراحت هست ولی به رو خودش نمی یاره چون شاید امید به باز گشت یوسف داشته و امیدش به نا امیدی تبدیل شده و نمی خواد کسی بفهمه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.