2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آوا دارویت ،بازیگر ایتالیایی- ایرانی نقش نوبر در سریال وارش و هاویر در سریال ایلدا

بیوگرافی کامل آوا دارویت ،بازیگر ایتالیایی- ایرانی نقش نوبر در سریال وارش و هاویر در سریال ایلدا

آوا دارویت در سریال وارش نقش نوبر و در سریال ایلدا نقش هاویر را بازی کرده است. او پیش ازاین در سریال ترور خاموش حضور داشت. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین-آوا دارویت که در نقش نوبر در سریال وارش بازی کرده و بعد از آن در سریال ایلدا در نقش هاویر حضور داشته به‌تدریج بازیگری باتجربه شده است. با بیوگرافی این بازیگر ایتالیایی- ایرانی آشنا شوید.

 

آوا دارویت متولد ایتالیا است. او 22 شهریور سال 1372 به دنیا آمد. مادر او به نام منظر که ساکن ایتالیا بود با مردی از اهالی این کشور به نام پیترو دارویت ازدواج کرد و این زوج صاحب دو فرزند شدند. آوا یک برادر کوچکتر از خودش به نام آرمان دارد.

 

خانواده ایتالیایی- ایرانی  بعد از مدتی تصمیم گرفتند به ایران نقل مکان کنند. آن زمان آوا 7 ساله بود و همراه خانواده‌اش به شهرستان میانه واقع در استان آذربایجان شرقی رفتند تا پدرش در یک کارخانه مشغول به کار شود.

 

پدر آوا ناظر ارشد آن کارخانه بود و البته مادرش هم معمار بود. آوا از همان بچگی به بازیگری خیلی علاقه داشت. از طرفی خانواده به درس او خیلی اهمیت می‌دادند و آوا از بچگی درسخوان بود. او برای دانشگاه هنر را انتخاب نکرد و ترجیح داد در رشته روان‌شناسی درس بخواند البته به گرفتن مدرک کارشناسی بسنده نکرد و مدرک فوق‌لیسانس این رشته را گرفت.

آوا دارویت بازیگر نقش نوبر در سریال وارش

آوا دارویت هرگز از علاقه‌اش یعنی بازیگری غافل نشد و در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کرد و تمام تلاشش را به کار گرفت تا وارد این عرصه شود و بالاخره همن موفق شد.

 

آوا دارویت به نسبت سنی که دارد کارنامه‌اش خوب است. او علاوه بر سریال‌های معمای شاه و هست و نیست در فیلم‌‌های اسکی باز، تمرینی برای اجرا، نفس‌های آرام و چهارشنبه خون به پا می‌ شود بازی کرده است.

 

آوا هنوز مجرد است و بیش از هر چیز ترجیح می‌دهد روی کارش تمرکز کند. او در کنار پدر و مادر و برادرش زندگی خوبی دارد و سعی می‌کند از حاشیه‌ها به دور باشد.

 

بازی در نقش نوبر در سریال وارش

آوا دارویت در سال 98 بسیار پر کار بود. او در سریال خانواده دکتر ماهان در نقش لیلا بازی کرد و در سریال ترور خاموش نیز نقش فلورا را برعهده گرفت.

 

پس از آن دارویت در نقش نوبر در سریال وارش حاضر شد. نوبر دختر میربابا از دوستان قدیمی پدر یوسف است. او در جریان سریال با یوسف آشنا می‌شود.

 

بازی در نقش هاویر در سریال ایلدا

آوا دارویت در سریال ایلدا نقش هاویر را بازی می‌کند. او دختری است که در روز عروسی نامزدش کشته می‌شود و بعد از آن اتفاقات زیادی برای وی رخ می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.