2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل نیلوفر شهیدی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش

بیوگرافی کامل نیلوفر شهیدی بازیگر نقش شکوفه در سریال وارش

نیلوفر شهیدی در سریال وارش نقش شکوفه را در دوران جوانی بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید:

دوات آنلاین-نیلوفر شهیدی  که در سریال هایی مانند لیسانسه ها ، به کجا چنین شتابان، گاندو و مرضیه بازی کرده  در سریال وارش نیز نقش بزرگسالی شکوفه را برعهده داشته است. او متولد 1360 در تهران، است.

 

او فرزند اسفندیار شهیدی یکی از فیلم‌برداران قدیمی و هنرمند سینمای ایران است که کارهای ماندگاری را در کارنامه داشته‌ است. نیلوفر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر است و با اینکه می‌توانست در رشته خود یک مهندس موفق باشد اما علاقه شدیدش به بازیگری او را به سمت این حرفه کشاند.

 

نیلوفر شهیدی چگونه بازیگر شد

نیلوفر شهیدی درباره بازیگر شدنش می‌گوید: پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با این‌که رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کنم به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم.

بیوگرافی کامل نیلوفرشهیدی بازیگر

انگار مخالفت‌های اسفندیار شهیدی با دخترش راه به جایی نبرد و نیلوفر بالاخره به راهی که می‌خواست رفت. او می‌گوید: بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاس‌ های بازیگری ثبت‌ نام کنم که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس‌ ها را ادامه دهم. تا این که حدود سال 89 به طور اتفاقی رفتم سر کاری که پدرم مدیر فیلمبرداری و آقای صادق کرمیار نیز کارگردان آن فیلم بودند.

 

همان زمانی که به طور اتفاقی سر کار آقای کرمیار رفته بودم ایشان به من پیشنهاد بازیگری دادند و من خودم حقیقتا زیاد جدی نگرفتم تا این که حدود دو ماه بعد یک روز به من زنگ زدند و گفتند قرار است یک فیلم تلویزیونی را به زودی کلید بزنند و از من دعوت کردند در آن بازی کنم که عنوان آن رویا بود. من هیچ وقت از دوربین نمی‌ترسیدم ولی برای این فیلم که اولین کارم بود، خیلی برایم سخت بود و آن روز احساس کردم بازیگری کار بسیار سختی است.اما به هر حال این کار را دوست داشتم و فرصتی برایم فراهم شده‌بود و خب من هم استفاده کردم.

بیوگرافی کامل نیلوفرشهیدی بازیگر

اگر روزی به جایی برسم و برای آن جایگاه تلاش کرده باشم حتما خواست آن بالایی بوده است الگوی من پنه‌ لوپه کروز است من عاشق بازی او هستم بازیگری که برای بازی در 7 سکانس جایزه اسکار می‌گیرد.

 

اولین فیلم سینمایی این بازیگر با نام سینما سوخته به کارگردانی مهرشاد کارخانی اکران عمومی نشد. مجموعه تلویزیونی زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی که آذر ۹۳ از شبکه تهران پخش شد، نیز از آثار او است.

 

از دیگر سریالهای پربازدید نیلوفر شهیدی سریال لیسانه‌ها است که در آن نقش آفرینی کرد و  نقدهای مثبت زیادی گرفت و سریال پرمخاطبی بود.

 

زندگی شخصی نیلوفر شهیدی

از زندگی شخصی نیلوفر شهیدی اطلاعات زیادی در دست نیست. او دوست ندارد درباره زندگی شخصی‌اش چندان صحبت کند و برای محافظت از خودش و خانواده‌اش هرگز درباره زندگی شخصی‌اش عکسی منتشر نکرده و حرفی نزده‌ است. او فقط یک عکس با برادرانش منتشر کرده که رابطه صمیمی‌اش را با آنها نشان می‌دهد.

بیوگرافی کامل نیلوفرشهیدی بازیگر

ازدواج نیلوفر شهیدی

البته 12 آبان سال 98 خبر ازدواج نیلوفر شهیدی به همراه عکس زیر منتشر شد.

نیلوفر شهیدی و شوهرش

نیلوفر شهیدی در سریال گاندو

نیلوفر شهیدی با سریال گاندو سرزبانها افتاد او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی می‌کند که خواهرزاده یکی از مسئولان رده بالای کشوری است و ناخواسته با جاسوسها در ارتباط بوده و اطلاعاتی را به آنها داده‌است.

 

نیلوفر شهیدی درباره این نقش می‌گوید: با تمام وجودم تجربه با جواد افشار و تیم تولید «گاندو» برایم ماندگار است. خیلی تجربه بی‌نظیری برای من بود و اینکه یک گروه خیلی حرفه‌ای در کنار هم به خوبی توانستند یک سریال ملی را به بهترین شکل جمع کنند، برای من به عنوان بازیگر جالب بود. به نظر من ژانر خیلی مهم نیست و کیفیت یک سریال در جذب مخاطب تعیین‌کننده است. «گاندو» به طور حتم آنقدر ساختار محکمی دارد که مردم را جذب می‌کند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فضای تیم تولید گفت: فضای پشت صحنه سریال خیلی خوب و حرفه‌ای بود. من سال‌های سال بود که در این فضای حرفه‌ای به این شکل کار نکرده بود. همه چیز در «گاندو» مرتب بود و هرکسی وظیفه خودش را انجام می‌داد و هر چیزی سر جای خود بود.

 

نیلوفر شهیدی در پاسخ به اینکه تولید سریال امنیتی همراه با چه دشواری‌هایی نسبت به کارهای دیگر تلویزیونی است، گفت: واقعاً هیچ دشواری وجود نداشت و سازندگان کار آنقدر خوب برنامه‌ریزی کردند که من به عنوان بازیگر نه تنها دشواری ندیدم بلکه با «گاندو» احساس آرامش کردم. شکر خدا همه چیز خوب پیش رفت و بدون اینکه بخواهم بزرگنمایی کنم، هیچ کمبودی ندیدم که بخواهم از آن گلایه کنم.

 

نیلوفر شهیدی درباره همکاری بازیگران در شکل‌گیری نقش‌های مختلف سریال امنیتی جاسوسی «گاندو» گفت: بیشتر حجم بازی‌های من با لیلا اوتادی و داریوش فرهنگ و وحید رهبانی بود. داریوش فرهنگ که دیگر نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و آنقدر حرفه‌ای و کاربلد هستند که هر لحظه در کنار ایشان بودن لذت‌بخش است. بقیه دوستان هم همینطور بودند و همه‌چیز در کمال احترام و به شکل حرفه‌ای انجام شد. وقتی با یک گروه بازیگران حرفه‌ای کار می‌کنیم که یک کارگردان فوق‌العاده هم مثل جواد افشار داشته باشد، دیگر هیچ کمبودی احساس نمی‌شود.

 

نقش شکوفه در سریال وارش

نیلفور شهیدی در سریال وارش نقش شکوفه در دوران جوانی را بازی کرده است. شکوفه دختر تراب است و وقتی او جوان بود پدرش کشته و وارش با صحنه‌سازی به اتهام این قتل روانه زندان شد.

 

شکوفه و جاوید پسر وارش از نوجوانی به یکدیگر علاقه داشتند اما موانع زیادی سر راه آنها بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.