2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جنایت 3 سال بعد از طلاق به‌دلیل افشای خیانت زن

جنایت 3 سال بعد از طلاق به‌دلیل افشای خیانت زن

مرد جوان که همسرش را طلاق داده بود سه سال بعد از جدایی متوجه خیانت او شد و در پی یک انتقام گیری خونین مردی را که با همسرش رابطه داشت کشت.

دوات آنلاین-مرد جوان سه سال بعد از جدایی از همسرش وقتی که متوجه شد او با مردی رابطه داشته‌است به سراغ مرد رفت و او را به قتل رساند.

 

متهم سال 90 از همسرش جدا  و سه سال بعد متوجه شد که او با مردی رابطه داشت. به همین دلیل با وارد آوردن ضربات چاقو او را به قتل رساند.

 

بر اساس محتویات پرونده سال 93 به ماموران پلیس خبردادند مردی به قتل رسیده‌است. دقایقی بعد از قتل پلیس عامل این جنایت را شناسایی کرد.

 

متهم بدون هیچ مقاومتی لب به اعتراف گشود و گفت: سه سال قبل  همسرم را طلاق دادم ما دو فرزند داشتیم اما اختلافاتمان آنقدر زیاد بود که نتوانستیم با هم ادامه بدهیم زنم تصمیمش را گرفته بود و می‌گفت طلاق می‌خواهد و من هم گفتم با زنی که من را دوست ندارد زندگی نمی‌کنم.

 

ما جدا شدیم بچه ها کوچک بودند و با مادرشان زندگی می‌کردند اما من تصمیم داشتم بچه‌ها را پیش خودم بیاورم  حتی خانه هم خریده‌ بودم. تا اینکه یک روز یکی از دوستان مشترک خانواده من و خانواده مینا همسر سابقم به سراغم آمد و گفت: مینا زمانی که همسرت بوده با مردی  ارتباط داشته‌است و علت اینکه با تو دعوا می‌کرد همین بود.

 

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: من خیلی از این موضوع عصبانی شدم او نباید زمانی که همسر من بود مرا اینطور ناراحت می‌کرد. با مینا صحبت کردم گفت اینطور نبوده‌ است و بعد هم فحاشی کرد و گفت این موضوعات به تو ربطی ندارد و من زن تو نیستم. متوجه شده‌ بودم که او هنوز هم با آن مرد رابطه دارد خیلی عصبانی شدم به سراغ مرد غریبه رفتم و با هم درگیر شدیم او به من گفت که به تو ربطی ندارد و من که عصبانی شده‌بودم با ضربات چاقو او را کشتم.

 

با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم قتل را قبول کرد و توضیحاتی را ارائه کرد و محکوم شد. در نهایت اولیای‌دم به قبول دیه رضایت دادند و از قصاص گذشت کردند.

 

اما این بار متهم مدعی شد اموالی ندارد و نمی‌تواند دیه را بپردازد. تا اینکه صبح امروز جلسه رسیدگی به درخواست اعسار متهم مورد رسیدگی قرار گرفت. متهم گفت: من یک خانه بیشتر ندارم و حاضرم همان خانه را به نام اولیای‌دم بکنم. شاهدان هم هستند که بگویند من هیچ چیز ندارم و فقط خانه را دارم.

 

سپس همسر مقتول در جایگاه قرار گرفت او گفت: همسر سابق این مرد وارد زندگی ما شده و باعث قتل همسر من شد. سه دختر دارم که با پول یارانه‌ای که می گیریم زندگی مان می‌گذرد.

 

وقتی که شوهرم بود ما زندگی خوبی داشتیم و خرجی‌مان در می‌امد از وقتی او کشته شده دیگر خرجی هم نداریم و من پول دیه را برای فرزندانم می‌خواهم که شکمشان را سیر کنم. من پول را نقد می‌خواهم اگر متهم خانه دارد می‌تواند آن را بفروشد و به من بدهد من خانه نمی‌خواهم و پول می‌خواهم که بتوانم زندگی کنم.

 

این زن گفت: همسر سابق متهم حالا با بچه‌ها و شوهر جدیدش زندگی خوبی دارد و من و دخترانم بدبخت شدیم و حالا این مرد باید تاوان کارش را بدهد.

 

بعد از پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم گیری این پرونده وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/04
این دوست مشترک چه آتیشی به پا کرد حالا اگه نمی گفت چی می شد می گن فتنه بپا کردن از قتل بدتره هنینجا خودش و نشون می ده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.