2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چرا  زن‌ها دیر عاشق می‌شوند

چرا زن‌ها دیر عاشق می‌شوند

عشق در زن‌ها کم‌کم به وجود می‌آید و البته اگر زنی عاشق شود به همین راحتی آن را فراموش نمی‌کند.

دوات آنلاین-مردها خیلی زود عاشق می‌شوند و خیلی زود هم فارغ می‌شوند اما این خصوصیت در زنها دقیقا برعکس است. خانم‌ها خیلی دیر عاشق می‌شوند.اگر می‌خواهید بدانید زنها چرا دیر عاشق می‌شوند این مطلب را بخوانید.

 

آیا می‌توانم روی این مرد حساب کنم؟

میگنا نوشت:خانم‌ها در طرف‌مقابل خود به دنبال ویژگی‌ها و خصوصیات دراز مدت هستند. آنها برخلاف آقایان، اجازه می‌دهند مغزشان کنترل قلبشان را به دست گیرد. خانم‌ها در ارزیابی مرد جدیدی که وارد زندگیشان می‌شود، در طلب عشق هستند اما همیشه پشت ذهنشان سوالی مدام از آنها می‌پرسد که آیا می‌توانند روی این مرد حساب کنند.

 

آقایان: زمان‌بندیتان را طولانی‌تر کنید

اگر می‌خواهید دل زنی را به دست آورید، بهتر است برنامه‌ زمانبندی خودتان را کمی طولانی‌تر کنید. مردها باید به خصوصیاتی مثل مهربان بودن، بخشنده و قابل‌اطمینان بودن بیشتر توجه کنند.

 

تجسم کنید خانمتان در آینده چه شکلی خواهد بود

واقعیت این است که: زیبایی ظاهری بعد از چند سال محو می‌شود، درست مثل گل که پژمرده می‌شود. این کاهش زیبایی چیزی است که مردهای عاشق‌ پیشه به آن بی‌توجه هستند. و با گذشت سالها، مرد، زنی کاملاً متفاوت با کسی که عاشق او شده بود، خواهد دید. اگر می‌خواهید تجسم کنید که همسرتان در 10 سال آینده چه شکلی خواهد بود، به مادرش نگاه کنید زیرا خانمتان درست همان شکلی خواهد شد. اگر ظاهر مادر او را دوست داشتید، دیگر در آینده از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. و برای خانم‌ها، وقتی خودتان زیبا و جذاب لباس می‌پوشید، سعی کنید به زیباتر شدن ظاهر مادرتان نیز کمک کنید.

 

فمینیسم دهه‌هاست که وجود دارد اما با وجود آن هنوز هم خانم‌ها درست مثل زمان سیندرلا به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. فشار زیادی روی خانم‌ها برای جوان و زیبا به نظر رسیدن وجود دارد. و حتی زیباترین زنان گاهی کم می‌آورند و با بالا رفتن سنشان برای بالا رفتن وزن یا چروک افتادن پوستشان نگران می‌شوند.

 

روز عروسی او

زنی که پنج سال پیش ازدواج کرده باشد، با حس افسوس و دلتنگی به عکس‌های عروسی خود نگاه می‌کند و چیزی که می‌بیند خانمی باریک و جوان و عاشق است. و حالا که خود را در آینه نگاه می‌کند، مادری چاق با یک بچه می‌بیند. لباس‌هایش شاید فقط یک سایز بزرگتر شده باشند اما خود را در مقایسه با زمان ازدواجش به مراتب چاق‌تر می‌بیند. بنابراین لازم است بعد از ازدواج برای حفظ تناسب اندام خود ورزش و رژیم مناسب غذایی را فراموش نکنید.

 

خانم‌ها به دنبال تحسین و تمجید خاص هستند

برای مردها درک این مسئله سخت است که چرا زنی که به نظر آنها بسیار عالی و جذاب است، نمی‌تواند زیبایی خود را ببیند. این طرز تفکر خانمتان نیست. زن‌ها برای اینکه بفهمند برای شوهرانشان جذاب هستند، نیاز به تایید آنها دارند. اینکه فقط به آنها بگویید که زیبا هستند کافی نیست. آنها به دنبال تحسین و تمجیدهای خاص هستند. تحسین‌هایی مثل، "عزیزم چقدر این مدل مو بهت میاد" یا "توی این لباس خیلی جذاب شده‌ای"!

 

عشق را زنده نگه دارید

با گذشت زمان، صادقانه پاسخ دادن به سوالاتی از خانمتان مثل "آیا چاق به نظر می‌آیم؟" یا "آیا پیر شده‌ام؟" فقط موجب بالا رفتن اضطراب و نگرانی او می‌شود. اینگونه سوالات باید با عشق پاسخ داده شود. اگر همسرتان مدام در تلاش است رژیم بگیرد، ورزش کند و ظاهرش را بهتر نگه دارد، با مهربانی از او حمایت کنید. این باعث می‌شود مراقبت بیشتری از خودش به عمل آورد و عشق بین شما ماندگارتر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.