2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نیمکت استقلال همچنان بلاتکلیف؛ توافق‌های خیالی

نیمکت استقلال همچنان بلاتکلیف؛ توافق‌های خیالی

آخرین قول باشگاه استقلال به هواداران این بوده که سرمربی جدید تیم تا سیزدهم خرداد مشخص می‌شود و شخص موردنظر قطعا خارجی خواهد بود.

دوات آنلاین- از باشگاه استقلال هر روز خبر جدیدی به گوش می‌رسد؛ یک روز صحبت از بازگشت قلعه‌نویی است و روز دیگر ادامه حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و یک روز هم توافق با مربی خارجی! آخرین قول باشگاه استقلال به هواداران این بوده که سرمربی جدید تیم تا سیزدهم خرداد مشخص می‌شود و شخص موردنظر قطعا خارجی خواهد بود.

 

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی اسبق اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ چک به‌همراه میروسلاو دوکیچ و آنجلو‌ السیو، 3 گزینه نهایی استقلالی‌ها بودند که تا این لحظه توافق با هیچ‌کدام از آن‌ها صورت نگرفته است. در این بلاتکلیفی محض باشگاه استقلال به انتشار یک بیانیه کاملا مبهم بسنده می‌کند و بی‌نتیجه ماندن مذاکرات را به خط قرمزها ربط می‌دهد؛ سیاستی که نه تنها تعلل مدیران آبی را توجیه نمی‌کند، بلکه به شایعات نیز دامن می‌زند تا نیمکت استقلال همچنان بزرگ‌ترین علامت سوال فوتبال ایران در آستانه لیگ نوزدهم باقی بماند. بعد از انتشار این بیانیه مبهم نیز علی خطیر در اینستاگرام خود پستی منتشر می‌کند که نشانگر توافق با مربی جدید تیم است! این پست اینستاگرامی در حالی توسط معاون باشگاه منتشر شده که باشگاه استقلال هنوز روی سایت خود که مهم‌ترین رسانه این باشگاه است، خبری منتشر نکرده‌!

 

این مسئله کم‌سابقه‌ای است چرا که معمولا اگر خبری درباره توافق با یک گزینه برای سرمربیگری وجود داشته باشد، باید ابتدا در سایت باشگاه منتشر شود و رسانه‌ای مانند اینستاگرام جایی برای انتشار این اخبار نیست. بویژه آنکه اخبار در ‌هاله‌ای از ابهام باشند و در خود نشانه‌هایی از عدم هماهنگی میان ارکان باشگاه را پنهان کرده باشند.

 

در این فضای کاملا متناقض گفته می‌شود باشگاه استقلال‌ که در زمینه مفاد قرارداد با استراماچونی به توافق نرسید، مربیان دیگری را مد‌نظر قرار داده که یکی از آن‌ها ماسیمو کاررا سرمربی سابق اسپارتاک مسکو‌ست که نامه‌ای هم برای آغاز مذاکرات به او ارسال شده است. همین‌طور مربیان دیگری نیز مد‌نظر باشگاه هستند که بر‌اساس بیانیه باشگاه، استقلال به دنبال عقد قرارداد فوری با یکی از آن‌هاست. البته در بین تمامی اخبار و شایعات نباید این را هم فراموش کرد که یک پرونده مالی جدید با شکایت احتمالی وینفرد شفر در باشگاه استقلال باز خواهد شد و این در حالی است که در این باشگاه خبری از پول نیست و در این شرایط شاید به میان آمدن یک مربی خارجی در حد استراماچونی فقط یک بازی رسانه‌ای باشد و در نهایت همان خبری منتشر شود که چند روز پیش در خراسان ورزشی آن را پیش‌بینی کرده بودیم؛ خبری مبنی بر ادامه حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و یا توافق با یک مربی خارجی نه چندان مطرح!‌

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.