2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فرار زن متاهل با خواستگار سابق

فرار زن متاهل با خواستگار سابق

زنم قبلا تصمیم داشت با پسرعمویش ازداوج کند اما به‌خاطر مخالفت خانواده‌اش از این کار منصرف شد و با من ازدواج کرد.

دوات آنلاین-زن جوان با همدستی خواستگار سابقش ۱۰۰میلیون تومان پول و طلاهای شوهرش را سرقت کردند و گریختند. 

 

به گزارش جوان چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و از همسرش و خواستگار سابق او به اتهام سرقت و اقدام به قتل شکایت کرد. 

 

وی گفت: دو سال قبل با همسرم که راحله نام دارد ازدواج کردم زندگی خوبی داشتیم تا اینکه مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کردیم و چند روز قبل هم همسرم از خانه قهر کرد و به خانه مادرش رفت.

 

شاکی ادامه داد: دو روز قبل پس از خوردن ناهار خوابیده بودم که متوجه باز و بسته شدن در خانه شدم. ثانیه هایی بعد همسرم را بالای سرم دیدم و پشت سر آن پسر عمویش وارد اتاق شد و با کلت کمری که در دست داشت تهدید کرد تکان نخورم. او کلت را به همسرم داد و خودش با طنایی دست و پایم را بست و به همسرم گفت اگر من حرکتی کردم یا درخواست کمکی کنم با کلت مرا هدف قرار دهد. در حالی که شوکه شده بودم پسر عموی همسرم دست و پایم را با طناب بست و همسرم کلت را همچنان رو به روی من گرفته بود. هر چقدر التماس کردم مرا رها کنند فایده ای نداشت تا اینکه با تهدید از من خواستند محل نگهداری طلا، جواهرات و پول هایم را به آنها نشان دهم. از ترس جانم کلید گاوصندوق را در اختیار آنها قرار دادم و آنها هم همه اموالی را که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردند. پس از سرقت آنها یک لیوان آبمیوه مسموم به زور به من خوراندند و می گفتند که به زودی فوت می کنم. من دو شبانه روز بیهوش بودم و وقتی به هوش آمدم به سختی دست و پایم را باز کردم و به اداره پلیس آمدم تا از همسر و پسر عمویش شکایت کنم. 

 

وی ادامه داد: پس از این حادثه فهمیدم که همسرم عاشق پسر عمویش بوده اما خانواده اش با ازدواج آنها مخالفت کرده بودند تا اینکه من به خواستگاری اش رفتم و با من ازدواج کرد. من خبر نداشتم که او به زور با من ازدواج کرده است و الان متوجه شدم.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت مأموران در تلاشند تا دو متهم فراری را دستگیر کنند تا راز این حادثه بر ملا شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.