2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل مرد طلافروش به دست سارقان مسلح

قتل مرد طلافروش به دست سارقان مسلح

سارقان که 2 مرد و یک زن هستند تحت تعقیب پلیس قرار گرفته اند.

دوات آنلاین -2مرد و یک زن مسلح با هجوم به یک طلافروشی در شهرستان نورآباد با شلیک گلوله یک نفر را به قتل رساندند، فرد دیگری را مجروح کردند و پس از سرقت مقدار زیادی طلا از آنجا گریختند.

 

به نوشته همشهری، این سرقت مسلحانه شامگاه یکشنبه در طلافروشی روبه‌روی بانک ملی مرکزی نورآباد در استان لرستان اتفاق افتاد.

 

در آن ساعت از شب مغازه‌ها یکی یکی در حال تعطیل‌شدن بودند و صاحب طلافروشی نیز قصد داشت کم‌کم مغازه‌اش را تعطیل کند که ناگهان یک خودروی پژو405 از راه رسید و 3نفر شامل یک زن و 2مرد مسلح از آن پیاده و وارد طلافروشی شدند.

 

آنها با تهدید قصد داشتند نقشه سرقت جواهرات را عملی کنند اما چون طلافروش و همکارش حاضر به همکاری با آنها نشدند، افراد مسلح شروع به تیراندازی کردند.

 

شلیک مرگبار

آنها در جریان این حادثه با شلیک گلوله صاحب طلافروشی را به قتل رساندند و همکارش را مجروح کردند و در حالی ‌که کیسه‌ای را پر از طلا و جواهر کرده بودند، بلافاصله از آنجا گریختند.

 

سایر مغازه‌داران که از صدای شلیک گلوله وحشت کرده بودند از دور نظاره‌گر این سرقت مسلحانه بودند و حتی بعضی از آنها توانستند از صحنه فرار سارقان فیلمبرداری کنند. دقایقی بعد با حضور مأموران پلیس تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از صحنه فرار متهمان نشان داد که خودروی آنها بدون پلاک است. در این شرایط مأموران برای شناسایی سارقان روی سایر شواهد به‌دست‌آمده تمرکز کردند.

 

در همین حال سرهنگ منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با تأیید این حادثه گفت: در این سرقت سارقان اقدام به تیراندازی کردند که متأسفانه یک نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شد و مقداری طلا نیز به سرقت رفت.

 

وی ادامه داد: همکارانم بلافاصله در محل حاضر شدند و در بازرسی از صحنه به سرنخ‌هایی دست یافتند و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.