2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دام‌پلید ‌برای ‌دخترشاخ اینستاگرام

دام‌پلید ‌برای ‌دخترشاخ اینستاگرام

پسر جوانی که یکی از دختران شاخ اینستاگرام را بیهوش کرده بود با سرنخ‌هایی که از خود به جا گذاشته بود دستگیر شد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که یکی از دختران شاخ اینستاگرام را بیهوش کرده بود با سرنخ‌هایی که از خود به جا گذاشته بود دستگیر شد.

 

به گزارش دوات آنلاین در این ماجرا دختر جوان که گمان می‌کرد قرار است برای قرار داد کاری و تبلیغ در پیج اینستاگرام خود پسری را بببیند، پس از چند ساعت که به هوش آمد خود را روی تخت بیمارستان دید.

 

پس از آن برای شکایت به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد. او در تشریح ماجرا برای بازپرس دادسرای جنایی گفت: من یکی از شاخ‌های اینستاگرام هستم که افراد زیادی من را دنبال می‌کنند و معمولا در صفحه اینستاگرامم تبلیغ می‌گذارم. چند وقت پیش پسری در دایرکت به من پیغام داد که از ترکیه و چین لباس آورده است و از من خواست برایش در صفحه اینستاگرامم تبلیغ کنم. چون برای تبلیغ‌ها قرارداد می‌بندم با هم قرا گذاشتیم. ‌آن پسر با یک ماشین شاسی‌بلند سر قرار آمد و مدت خیلی کوتاهی بعد از سوار شدنم از من پرسید که نظرم در مورد نوشیدنی گرم چیست؟ من هم موافقت کردم و او جلوی مغازه‌ای ایستاد و با دو لیوان شیرکاکائو برگشت. بعد از آن دیگر چیزی به یاد ندارم و وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم و همه چیزهایی که همراهم بود مثل کارت عابربانک و گوشی و جواهراتم سرقت شده بود. وقتی پرسیدم گفتند که مردم من را گوشه خیابان پیدا کرده‌ و به بیمارستان برده‌اند.

 

این دختر جوان در پایان گفت: الان که حالم بهتر شده است برای شکایت آمده‌ام تا آن پسر دستگیر شود.

 

به این ترتیب تحقیقات ماموران اداره آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده شروع پسر جوانی که با انگیزه سرقت اموال از دختر اینستاگرامی با او قرار گذاشته بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

در ادامه در همکاری ماموران پلیس پلیس آگاهی و پلیس فتا سرنخ‌هایی به دست آمد که در نهایت منجر به شناسایی و دستگیری پسر جوان شد.

 

او پس از مواجهه با مدارک لب به اعتراف گشود و گفت: من به پول نیاز داشتم و مدت زیادی هم در اینستاگرام می‌گذراندم برای همین به فکر این نقشه افتادم و با کرایه یک ماشین شاسی بلند نقشه‌ام را عملی کردم.

 

در پی این اعترافات بازپرس پرونده دستور بازداشت او را صادر کرد و در حال حاضر متهم در اختیار ماموران پلیس قرار دارد تا تحقیقات در این خصوص ادامه یابد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.