2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
تعرض‌به‌دختر17ساله‌توسط‌عاشق قلابی

تعرض‌به‌دختر17ساله‌توسط‌عاشق قلابی

دختر نوجوانی که از سوی پسر مورد علاقه‌اش مورد تعرض قرار گرفته است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس استان خراسان شمالی درخواست کمک کرد و داستان زندگی‌اش را این‌گونه شرح داد:

دوات آنلاین-دختر نوجوانی که از سوی پسر مورد علاقه‌اش مورد تعرض قرار گرفته است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس استان خراسان شمالی درخواست کمک کرد و داستان زندگی‌اش را این‌گونه شرح داد:

 

تازه 17 ساله شده بودم و در مقطع سوم دبیرستان تحصیل می کردم که با یکی از دانش آموزان مدرسه مان دوست شدم. به نظرم دختر خوبی می آمد، به من محبت می کرد و علاقه داشت. مدتی از دوستی مان گذشت تا این که متوجه شدم او با پسری رابطه دارد و در راه مدرسه و بیرون همدیگر را می بینند. دایم در گوش من می گفت: چرا با پسری دوست نمی شوی؟ در این زمان هر دختری باید دوستی برای خود داشته باشد و ... آن قدر این حرف ها را در گوش من زمزمه کرد تا خام شدم و با دوست دوستش رابطه برقرار کردم و هر زمانی که می توانستم از طریق تلفن با او صحبت می کردم یا در راه مدرسه همدیگر را ملاقات می کردیم. علاقه زیادی به وی پیدا کردم و تمام آینده و آرزوهایم را در وجود او می دیدم.

 

 مدتی از این رابطه گذشت، همکلاسی ام مرا به منزل شان دعوت کرد و من قبول کردم اما وقتی به منزل شان رسیدم آن دو پسری که ما با آن ها ارتباط داشتیم نیز حضور داشتند. من فقط به ارتباط تلفنی و دیدار خیابانی تا هنگام ازدواج فکر می کردم اما یک باره در عمل انجام شده قرار گرفتم. افسوس و پشیمانی تمام وجودم را احاطه کرده بود. پسری که با او دوست بودم خواستار رابطه شد اما وقتی من مقاومت کردم به زور به من تعرض کرد و موقع خروج از منزل شان تهدیدم کرد که اگر به کسی بگویم آبرویم را خواهد برد و برایم مشکل ایجاد می کند. اوایل شب به منزل مان رسیدم و جرئت بازگو کردن این مسئله را با کسی نداشتم، 3 هفته با استرس گذشت حتی از سایه خودم هم می ترسیدم، تصمیم گرفتم به یکی از مراکز مشاوره مراجعه کنم و از مشاور کمک بخواهم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.