2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
طرز تهیه ناگت مرغ خانگی ساده

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی ساده

ناگت مرغ را چطوری خودمان در خانه درست کنیم و به چه مواد اولیه ای نیاز داریم؟

دوات آنلاین -ناگت مرغ انواع مختلفی دارد. نوع ساده آن و همچنین ناگت مرغ پنیری بیشتر از بقیه مورد توجه قرار می گیرند. حالا سوال اصلی این است که دستور پخت این غذا چگونه است و چطوری خودمان می توانیم این شام ساده و خوشمزه را در خانه تهیه کنیم؟

 

مواد اولیه ناگت مرغ

گفتن ندارد که برای تهیه این غذا به مرغ چرخ کرده نیاز دارید و طبیعتا سینه مرغ بهتر است. یک عدد سینه برای 4 نفر کافی است. دو عدد زرده تخم مرغ هم مورد نیاز شما است. ضمن این که برای تهیه این غذا حتما باید از پودر سوخاری استفاده کنید که آن  هم به مقدار نصف پیمانه کافی است.

 

بقیه مواد را خودتان به مقدار دلخواه استفاده کنید. این مواد شامل نمک و فلفل می شود. استفاده از آویشن هم طعم این غذا را بهتر می کند.

طرز تهیه و دستور پخت ناگت مرغ خانگی را یاد بگیرید

دستور پخت ناگت مرغ ساده

اولین کاری که باید انجام بدهید، البته بعد از انتخاب ظرف مناسب، این است که مواد اولیه را با هم ترکیب کنید. یعنی مرغ چرخ کرده، زرده تخم مرغ ها، پودر سوخاری، نمک، آویشن و فلفل را حسابی مخلوط کنید تا مرغ طعم بگیرد. البته همان طور که اول مطلب گفتیم خیلی ها دوست دارد ناگت مرغ پنیری درست کنند پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید پنیر پیتزا را هم در همین مرحله اضافه کنید.

 

حالا باید مرغ را قالب بزنید. بعضی ها این کار را با دست انجام می دهند و قالب های ناگت را مثل کوکو و کتلت درست می کنند و بعضی دیگر هم کمی سلیقه می دهند و از قالب هایی که به اشکال مختلف هستند استفاده می کنند. به هر حال این کار به ذوق و حوصله خودتان ربط دارد اما قطر قالب ها نباید زیاد باشد چون اگر این طور شود وسط غذا خوب نمی پزد.

 

در ادامه قالب ها را حسابی خوب سرخ کنید. حواس تان باشد هر دو طرف شان سرخ شوند و بهتر است برای این کار از روغن زیاد استفاده کنید البته باز هم به سلیقه و ترجیح خودتان بستگی دارد. در آخر هم ناگت ها را در ظرف جداگانه ای بگذارید تا روغن اضافه شان بچکد. حالا غذای شما آماده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.