2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شام غیر برنجی چی درست کنم

شام غیر برنجی چی درست کنم

اگر دنبال شام سریع و فوری هستید که بدون پلو میل کنید نگاهی به این لیست بیندازید.

دوات آنلاین -یکی از سوالات همیشگی خیلی از ما این است که شام چی درست کنم که هم فوری و زود آماده شود و هم غیر برنجی باشد و بشود نانی خورد.


سالاد ماکارونی برای شام

همشهری آنلاین نوشت، سالاد ماکارونی یک ترکیب خوشمزه از ماکارونی، مرغ، سبزیجات تازه و سس مایونز است که میتوان آن را به عنوان پیشنهاد غذای سریع و راحت در نظر گرفت.


کوکو سبزی، یک شام فوری

در میان غذاهای ایرانی ساده، کوکو سبزی یکی از بهترین غذاهاست که از ترکیب سبزیجات مختلف، تخم‌مرغ و ادویه‌های خاص ساخته می‌شود و طعم متفاوت و خوشمزه‌ای دارد.

 

به شامی کباب فکر کنید

شامی کباب یک غذای اصیل ایرانی است که از گوشت چرخ‌کرده، سیب زمینی و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود و به عنوان هر دو مدل غذای نونی و غذای برنجی میتوان آن را سرو کرد.

سالاد الویه برای شام مناسب است

سالاد الویه شام خوشمزه ای است

سالاد الویه یک ترکیب خوشمزه از خیارشور، گوشت مرغ یا کالباس، سس الویه و دیگر مواد لازم سالاد الویه است که کمتر کسی لذت خوردن این غذای راحت را تجربه نکرده است.

 

کباب تابه ای، گزینه جذاب

کباب تابه‌ای یک غذای خوشمزه با گوشت چرخ کرده است که از گوشت، سبزیجات و ادویه‌های متنوع تهیه می‌شود و اغلب بدون روغن در تابه پخته می‌شود. طعم خاص این کباب باعث محبوبیت آن شده است.

 

می توانید خوراک مرغ درست کنید 

خوراک مرغ یک غذای پرطرفدار است که از ترکیب مرغ با مواد غذایی مختلف تهیه می‌شود. طعم لذیذ و تغذیه‌ای خوراک مرغ آن را به گزینه مناسبی به عنوان غذای ساده برای ناهار یا شام می‌کند.

کشک بادمجان گزینه خوبی برای شام است

کشک بادمجان ، شام راحت و لذیذ

اگر عاشق منوی غذا با بادمجان هستید، حتما کشک بادمجون را به راحتی از این منو انتخاب می‌کنید. غذایی ساده که از بادمجان پخته شده، کشک و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود و طعم خاص دارد.
 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.