2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
رازها و معماهای سریال یاغی

رازها و معماهای سریال یاغی

سریال یاغی پر از معما است. معماها و رازهایی درباره شخصیت های مختلف، از بهمن خان گرفته تا نقش های دیگر.

دوات آنلاین -سریال یاغی داستان پرکششی دارد که به خوبی روایت می شود و ما را سکانس به سکانس بیشتر جذب خود می کند. این مجموعه پر از راز و معما است. هنوز خیلی چیزها از پشت پرده شخصیت های مختلف آن نمی دانیم. بهمن خان واقعا کیست؟ طلا پشت چهره مهربان خود چه چیز را پنهان کرده است؟ آیا باشگاه کشتی فقط یک پوشش است؟

پارسا پیروزفر در نقش بهمن در سریال یاغی

معمای بهمن خان در سریال یاغی

بهمن از خانواده ای فقیر و طبقه ضعیف جامعه به جایگاه فعلی اش رسیده است. پدر او نگهبان شهربازی بود و خودش حالا مالک آن. او برادری دارد که همیشه ساکت است و کاری جز فرمانبرداری انجام نمی دهد. از طرفی مادری مسن و خواهری بیمار دارد که با تمام وجودش به آنها رسیدگی می کند. اما بهمن ثروتش را از کجا به دست آورده است؟ آیا او مالک واقعی این ثروت است یا اینکه دارایی ها و زندگی لاکچری او فقط یک پوشش است؟ او چرا برای همیشه کشتی را رها کرد؟ چرا تمام وقت و انرژی خودش را برای نوجوانان می گذارد؟ آیا فقط می خواهد آن طور که خودش می گوید آرزوی بر باد رفته اش را محقق کند؟

 

پارسا پیروزفر در نمایش دادن چهره ای رازآلود از بهمن خان بسیار موفق بوده و بازی زیبای او یکی از جذابیت های سریال یاغی است.

طناز طباطبایی در نقش طلا در سریال یاغی

طلا در سریال یاغی واقعا کیست

طلا مطلا اسم شخصیتی است که طناز طباطبایی آن را بازی می کند. اما طلا واقعا کیست؟ می دانیم او فرزند فردی به نام عزیز مطلا است. عزیز مطلا ظاهرا زندگی سرراستی نداشته و حالا دخترش هم به نظر می رسد اینگونه باشد. تا اینجا می دانیم او اسنوکربازی را از شوهرش پنهان می کند اما آیا رازهای مخفی دیگری هم دارد که بهمن از آنها بی اطلاع است؟ آیا او و شوهرش در ماجرایی با هم همدست و همراه هستند؟

 

قطعا نمی توان باور کرد همه چیز در همین ظاهر سطحی که از طلا نشان داده شده خلاصه می شود و قطعا شخصیت او پیچیدگی هایی دارد که به تدریج در ارتباطش با جاوید و عاطی روشن خواهد شد. آیا این خواهر و برادر ساده و خوش باور در دامی بزرگ افتاده اند؟ پیش بینی واقعا دشوار است.

 

رحمان، شخصیت پیچیده سریال یاغی

رحمان، برادر بهمن در سریال یاغی واقعا مرموز است. همیشه ساکت و همیشه مطیع و سرگرم با یک بچه میمون. او گذشته خوبی نداشته اما آیا از کارهای نادرست سابقش فاصله گرفته؟ قطعا او نقشه هایی در سر دارد و این شخصیت ابعاد پنهانی دارد که به تدریج فاش خواهد شد. آیا او همه کاره است و بهمن و طلا بازیچه هایش؟ آیا او در نهایت علیه برادر خودش کاری خواهد کرد؟ آیا برای جاوید نقشه ای دارد؟

 

این همه سکوت و انفعال که در شخصیت رحمان می بینیم بسیار مشکوک است و او در لحظه ای حساس کاری بزرگ خواهد کرد که زندگی همه شخصیت ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

رابطه جاوید و ابرا

اما یکی از سوالات اصلی سریال یاغی این است که سرانجام عشق جاوید و ابرا چه خواهد شد. آیا این دو به هم می رسند؟ قطعا جواب این سوال نیز ساده نیست و شاهد پیچ و تاب های بسیاری در این رابطه خواهیم بود. به نظر می رسد نقش ابرا در سریال یاغی حذف نخواهد شد اما از طرفی نقش شخصیت هایی مانند اسی قلک و علی گرگین به تدریج کمرنگ و محو می شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.