2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شهرت الیکا ناصری با بازی در نقش ابرا در سریال یاغی

شهرت الیکا ناصری با بازی در نقش ابرا در سریال یاغی

نقش ابرا در سریال یاغی موفقیتی بزرگ برای الکا ناصری به همراه آورد. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال یاغی، به کارگردانی محمد کارت مجموعه ای خوش ساخت و پربیننده است که همه عوامل آن کار خوب را به خوبی انجام داده اند. یکی از این عناصر موفقیت این سریال الیکا ناصری است که نقش ابرا را بسیار دیدنی بازی کرده و از این طریق خودش هم به شهرت زیادی دست یافته است.

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

شباهت الیکا ناصری و علی شادمان

الیکا ناصری در زمین ورود به دنیای بازیگری بسیار شبیه به علی شادمان، بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی است. شادمان زمانی که 7 ساله بود برای بازی در فیلم میم مثل مادر انتخاب شد و از کودکی جلوی دوربین رفت. او در تمام این سالها به بازیگری ادامه داد اما یاغی بر شهرت و محبوبیتش افزود.

 

الیکا ناصری نیز از این جهت شبیه شادمان است. او نیز در کودکی جلوی دوربین رفت و در فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرد. این فیلم که تولید سال 1388 است درباره پسری به نام مجید است که نان آور خانواده ای پنج نفره است. سرپرست خانواده در پی وقوع حادثه ای زمینگیر شده است و با پارچه نویسی تلاش میکند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد اما پسر ارشد خانواده منصور، او را ترغیب میکند تا غیر قانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند…

 

ناصری نیز در این سالها بازی کرده و روی صحنه تئاتر رفته اما نقش ابرا در سریال یاغی برای این بازیگر متولد سال 1381 یک گام بزرگ به سوی موفقیت محسوب می شود.

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی

درخشش در نقش ابرا در سریال یاغی

ناصری نقش ابرا را خیلی زیبا و تحسین برانگیز بازی کرده است. این را با مرور قسمت های پخش شده سریال یاغی به خوبی در می یابیم. او در صحنه ها و سکانس های احساسی مانند گفت و گویش با جاوید روی پل موفق عمل کرده و از طرفی در سکانس های شاد مانند صحنه های شهربازی یا لحظاتی از حضورشان در شمال بسیار درخشیده و در عین حال در صحنه های غم انگیز و ناراحت کننده مانند زمان کتک خوردن جاوید از دایی ها یا مکالمه تصویری از آلمان با جاوید خیلی خوب توانسته احساسات شخصیت را به نمایش بگذارد.

 

الیکا ناصری درک درست و روشنی از نقشی که بازی می کند، دارد و البته قطعا راهنمایی های محمد کارت نیز به او کمک زیادی کرده است تا ما شاهد حضور یک شخصیت جذاب در این سریال باشیم، دختری از طبقه شعیف که به اجابر والدینش مهاجرت می کند و در آستانه ازدواجی اجباری است.

 

موفقیت ناصری در این سریال شبکه نمایش خانگی گویای آن است که از این پس با هنرمندی جدید مواجه هستیم که در فیلم ها وسریال های دیگر نیز خواهد درخشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.