2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا جاوید در سریال یاغی قربانی نقشه بهمن خان می شود

آیا جاوید در سریال یاغی قربانی نقشه بهمن خان می شود

بهمن خان در سریال یاغی نقشه های شومی دارد، برنامه هایی که ممکن است زندگی جاوید را ویران کند.

دوات آنلاین -سریال یاغی در قسمت چهاردهم باز هم شوک بزرگی وارد کرد و از یکی از رازهای بهمن و طلا پرده برداشت. این دو با همراهی رحمان در صدد هستند محموله بزرگ کوکائین وارد کشور کنند اما آیا جاوید و خواهش عاطی قربانی این نقشه خواهند شد؟

 

کارهای مشکوک بهمن خان در سریال یاغی

همه از گذشته بهمن خان خبر داشتیم و آن طور که داستان تا اینجا روایت کرده بود او و همسرش طلا بعد از سالها تبهکاری و قاچاق مواد مخدر تصمیم گرفته بودند پاک زندگی کنند. این دو ادعا می کردند از گروه های مافیایی فاصله گرفته اند و زندگی تازه ای را برای خود رقم زده اند.

 

بهمن مدعی بود باشگاه کشتی را به دلیل آرزوهای سرکوب شده خودش راه انداخته و قصد دارد به نوجوانان و جوانان مستعد کمک کند. باور اینها سخت بود اما تا پیش از این تصویری پاک از این زوج مرموز نشان داده شده بود و حتی شاهد بودیم آنها از سوی دیگران مورد ظلم نیز قرار می گرفتند اما در قسمت چهاردهم ناگهان ورق برگشت.

 

بهمن در گفت و گو با برادرش رحمان بالاخره ماجراهای پشت پرده را فاش کرد و از نقشه شان برای تبدیل شدن به سلطان کوکائین پرده برداشت. طلا نیز در این نقشه همدست آنها است. حالا مشخص شده این سه تبهکار فقط ظاهر زندگی خود را تغییر داده اند و در باطن همچنان دنبال همان کارهای گذشته هستند البته این بار معادلات کمی به ه ریخته است.

طلا در سریال یاغی

رابطه طلا و بهمن چه می شود

شیما قبل از کشته شدن به دست طلا رازی بزرگ را فاش کرد و مدعی شد بهمن دستور قتل پدر طلا را داده و عزیز مطلا در یک سانحه رانندگی فوت نشده بلکه تصادف عمدی بوده. حالا طلا به شوهرش شک کرده و شواهد و مدارک و سرنخ هایی نیز به دست آورده که بر ادعای شیما مهر تایید می زند.

 

حالا باید دید از این به بعد رابطه طلا و بهمن چه می شود. آیا این زن علیه شوهر خودش انتقام خواهد گرفت و او را زمین خواهد زد؟ آیا اکبر مجلل وارد این ماجرا می شود؟ اصلا آیا بهمن واقعا در مرگ عزیز مطلا مقصر است؟

 

جاوید و عاطی در دام بزرگ

نکته مهم تر این است که برای جاوید و عاطی چه اتفاقی می افتد. ظاهرا بهترین تصمیم همانی بود که عاطی در قسمت 13 به جاوید گفت و از او خواست از این زوج فاصله بگیرد اما به هر حال این اتفاق رخ نداد و طلا بار دیگ رتوانست عاطی را آرام کند. اما شاید تمام این ماجراها برای سوء استفاده از جاوید باشد.

 

جاوید شانس آن را دارد که برای کشتی گرفتن به خارج اعزام شود و در این صورت موقعیت قاچاق کوکائین نیز برایش فراهم خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تمام تیم کشتی پوششی برای همین نقشه باشد. آیا جاوید از این دام آگاه خواهد شد و به موقع خودش و خواهرش را نجات می‌دهد؟ باید دید در ادامه سریال یاغی چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
فرخنده بانو 1401/06/04
مربی کشتی از طریق جاوید از ماجرا آگاه میشود و متاسفانه بهمن او را میکشد اما خود بهمن قبل از کشتن جاوید بدست اکبر مجلل کشته میشود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.