2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جذابیت پارسا پیروزفر در نقش بهمن خان سریال یاغی

جذابیت پارسا پیروزفر در نقش بهمن خان سریال یاغی

پیروزفر علاوه بر بازی در نقش بهمن خان در سریال یاغی فیلم مجبوریم را نیز روی پرده سینما دارد.

دوات آنلاین -پارسا پیروزفر بازیگری را خوب بلد است و هنرمندی است که تماشای بازی اش همیشه جذاب است. او از وقتی در سریال در پناه تو بازی کرد تا کنون همیشه روی مدار موفقیت حرکت کرده و با انتخاب های هوشمندانه و بازی های قابل تحسین مورد توجه قرار گرفته است. نقش بهمن خان در سریال یاغی یکی از جذاب ترین نقش های پیروزفر است.

پارسا پیروزفر در نقش بهمن خان سریال یاغی بسیار خوب بازی کرده است

دوری پارسا پیروزفر از سینما

خراسان نوشت: پارسا پیروزفر پس از سه سال دوری از سینما، سال‌های 97 و 98 پیشنهاد بازی در فیلم‌ «مجبوریم»، «بی‌حسی موضعی»، «مست عشق» و «تی‌تی» را پذیرفت.

 

از میان این آثار «بی‌حسی موضعی» شهریور 99 در سینمای آنلاین اکران شد، «مست عشق» به دلیل اختلافات بر سر مالکیت فیلم و شیوع کرونا با حاشیه‌هایی مواجه و تولیدش طولانی شد و «مجبوریم» و «تی‌تی» نیز تا سال 1401 رنگ پرده را ندیدند.

 

به این ترتیب پارسا پیروزفر حضور کم رنگی روی پرده سینما داشت. «بی‌حسی موضعی» در اوج بحران کرونا نمایش داده شد و در اکران آنلاین نیز چندان دیده نشد.

نقش بهمن خان سریال یاغی یکی از نقش های جذاب پارسا پیروزفر است

پیروزفر در سریال یاغی

سریال یاغی اولین تجربه حضور پارسا پیروزفر در نمایش خانگی است. این بازیگر سال 1400 در اولین سریال کارت بازی کرد و اکنون با این مجموعه در نمایش خانگی حضور دارد. هنوز ماهیت واقعی شخصیت او به نام «بهمن» رو نشده، بنابراین برای پرداختن به بازی پیروزفر و کاراکتر او زود است، اما سریال با استقبال مخاطبان مواجه شده است. پارسا پیروزفر همزمان با این سریال، «مجبوریم» را روی پرده دارد که در آن نقش یک پزشک را ایفا کرده.

 

این فیلم تقریبا پس از یک ماه اکران حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان فروش داشته و مورد توجه مخاطبان سینما نبوده. پیروزفر اکنون «تی‌تی» را آماده اکران دارد.

 

او در این فیلم نقش یک فیزیک دان را بازی کرده و با الناز شاکردوست و هوتن شکیبا همبازی بوده. این بازیگر موفق شده «ابراهیم» را فردی باهوش و جست وجوگر نمایش دهد و در   «تی‌تی» با بازی الناز شاکردوست نیز  شخصیتی صادق، مهربان و حمایتگر دارد و تماشاگر را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

پارسا پیروزفر که در شش سال اخیر حضور کم رنگی در سینما داشته، پس از «مجبوریم» با «تی‌تی» حضور خود را روی پرده سینما تمدید می‌کند و همزمان با این آثار انتشار سریال یاغی نیز ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.