2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
 موفقیت طلایی طناز طباطبایی  در سریال یاغی

موفقیت طلایی طناز طباطبایی در سریال یاغی

طناز طباطبایی نقش طلا در سریال یاغی را خیلی خوب بازی کرده است. او هنرمندی است که از عهده هر نقش و شخصیتی برمی آید.

دوات آنلاین -طلا در سریال یاغی زنی مرموز است، زنی که نقابی از نیکوکاری بر چهره دارد اما هنوز مشخص نیست در پشت این ماسک چه شخصیتی پنهان است. طناز طباطبایی این نقش را به خوبی بازی کرده و موفقیتی دیگر را در کارنامه هنری خودش به ثبت رسانده است.

 

قدم های محکم طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت سال 1362 است. او در دانشگاه در رشته کارگردانی تئاتر درس خوانده و بازیگری را از سال 79 با سریال ذبیح شروع کرده است. طبیعی است که او در اولین حضورش مقابل دوربین زیاد دیده نشد اما وقتی اولین فیلم سینمایی را بازی کرد خیلی ها پیش بینی کردند با یک هنرمند تمام عیار مواجه هستند. این فیلم با عنوان دیشب باباتو دیدم آیدا، به کارگردانی رسول صدرعاملی بسیار مطرح شد و طباطبایی نیز توانست خودش را به جامعه هنری و مخاطبان معرفی کند.

 

طباطبایی تاکنون در 6 سریال تلویزنی بازی کرده که اکثر آنها از جمله در چشم باد، رانت خوار کوچک و میوه ممنوعه پربیننده بودند.

طناز طباطبایی در فیلم شنای پروانه

سیمرغ ها بر شانه طناز طباطبایی

این بازیگر در سینما نیز کارنامه پرباری دارد. او  تاکنون 2 بار سیمرغ دریافت کرده است. او که در سال 1398 به خاطر بازی در فیلم شنای پروانه توانست سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را به دست بیاورد در سال 1400 به موفقیت دیگری دست یافت و برنده سیمرغ بلورین نقش اول زن برای فیلم بی رویا شد.

 

طناز طباطبایی برای فیلم های رخ دیوانه، خشم و هیاهو و صداها نیز نامزد دریافت جایزه شده بود.

 

این بازیگر تاکنون در 34 فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته و با کارگردانان معتبر وصاحب نامی مانند فرزاد موتمن، ابراهیم حاتمی کیا، عباس کیارستمی، رسول صدرعاملی، کیومرث پوراحمد، علیرضا داودنژاد، پوران درخشنده، حمید نعمت الله، ابوالحسن داوودی، هومن سیدی، محمد کارت و مجید مجیدی همکاری کرده است.

 

فیلم های هیس دختران فریاد نمی زنند، ساکن طبقه متوسط، خورشید، آرایش غلیظ، گزارش یک جشن و نارنجی پوش از کارهای موفق طباطبایی است.

طناز طباطبایی در نقش طلا در سریال یاغی

بازی در نقش طلا در سریال یاغی

طناز طباطبایی قبل از اینکه دومین همکاری خودش با محمد کارت را آغاز کند در شبکه نمایش خانگی تجربه های خوبی داشت. سریال های شاهگوش و قلب یخی با بازی این بازیگر خوب فروخته و دیده شده بود. او در سریال یاغی نقش طلا را برعهده گرفت. این زن شخصیتی پیچیده دارد و طباطبایی بازی روان، باصلابت و جذابی را ارائه داده و توانسته موفقیت طلایی دیگر را در کارنامه اش به ثبت برساند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.