2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال یاغی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال یاغی چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

جزییات کامل درباره سریال یاغی، از تعداد قسمت ها و روز و ساعت پخش تا اطلاعات دیگر در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال یاغی مجموعه جدیدی در شبکه نمایش خانگی است که محمد کارت آن را کارگردانی کرده است. داستان جذاب و حضور بازیگران شاخص از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود برای دنبال کردن این سریال ترغیب شویم.

عکسی از سریال یاغی

خلاصه داستان سریال یاغی

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت نوشته اند و البته در نگارش آن به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش نیز نگاهی شده است. داستان این سریال درباره پسری به نام جاوید است که کلمه یاغی را روی کمرش خالکوبی کره است. جاوید از طبقه محروم است و شناسنامه ندارد. مادر او همسر صیغه ای مردی بود که معتاد شد و برای پسرش شناسنامه نگرفت. جاوید با خواهر ناتنی اش زندگی می کند و دوستی به نام اسی قلک دارد که به ظاهر خیرخواه او است اما برایش دسیسه چینی می کند تا به منافع خودش برسد....

 

روزهای پخش سریال یاغی

این سریال از طریق فیلیمو پخش می شود و اگر قصد دارید آن را دنبال کنید می توانید هر پنجشنبه ساعت 8 صبح به تماشای آن بنشیند.

عکسی از سریال یاغی

تعداد قسمت های سریال یاغی

روابط عمومی سریال یاغی درباره تعداد قسمت های این مجموعه خبری منتشر نکرده اما آن طور که در برخی اخبار آمده این سریال در 20 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال یاغی

بازیگران سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... در سریال یاغی بازی کرده اند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Amirali 1402/03/05
يكي از بهترين سريالهاي ايراني بود كه سال ١٤٠١ ديدم واقعا درصد رضايتش خيلي پايين بود (٨٠٪؜ ) متعجم كرد
ناشناس 1401/08/24
بهترین فیلمی بود که دیدم امیدوارم عوامل این فیلم فصل های بیشتری از یاغی بسازند
ناشناس 1401/07/05
خوب بود اما کلا فیلم های ایرانی آخر نداره
مریم 1401/06/20
خیلی خوب
محمد 1401/06/15
فیلم یاغی واقعا فیلم خوبی هس و چرا چرا این فیلم پر طرفدار و خوب رو تو 20 قسمت تموم کردن واقعا خیلی بده فیلم یاغی برای مردم انقدر تاثیر گذاشت که همه رفتن کشتی و همه خالکوبی کردن یاغی امیدوارم فصل 2 هم باشه فیلم عالی هس موفق باشید.
1401/06/11
سلام سریال خوبی است
کیان 1401/06/10
سلام ممنون از آقای محمد کارت و بازیگران سریال یاغی به خصوص علی شادمان
ناشناس 1401/05/29
من چرا نمیتونم انلاین ببینم؟ اصلا باز نمیشه
ندبه درودی زاده 1401/05/28
یا غی
ناشناس 1401/05/18
سلام و خسته نباشید به کارگردان سریال یاغی اقای محمد کارت که واقعا زحمت کشیدن واسه سریال یاغی و سریال خوب شروع شد و خوب پیش میره ولی الان به فکر اینم که اخرش چطوری تموم میشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.