2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال دزدان مادربزرگ چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال دزدان مادربزرگ چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال دزدان مادربزرگ تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته شده است؟ این مجموعه در نوروز چه ساعت هایی از آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال دزدان مادربزرگ از مجموعه های خاطره انگیز تلویزیون است که مهدی صباغ زاده آن را برای شبکه یک ساخت و تاکنون چند بار پخش شده است. شبکه آی فیلم این سریال در نوروز 1401 تکرار می کند.

 

خلاصه داستان سریال دزدان مادربزرگ

در سریال دزدان مادربزرگ سه دزد جوان، به طمع سرقت یک میراث گران‌بها به منزل یک پیرزن تنها وارد می شوند و او را به عنوان گروگان به خانه خود می‌برند. اما پیرزن به جای نگرانی و ترس، سعی می‌کند با خونسردی و آرامش، جای خالی مادر را برای آن سه جوان پر کند. رابطه مهرآمیز و مادرانه پیرزن با سه جوان و جستجوی فرزندان پیرزن برای یافتن او، ماجراهای جالبی را رقم می‌زند.

عکسی از سریال دزدان مادربزرگ

تعداد قسمت های سریال دزدان مادربزرگ

این مجموعه جذاب که تولید سال های 1374 و 1375 است در 18 قسمت تولید شده و سیما فیلم این سریال در 810 دقیقه ساخته است.

عکسی از سریال دزدان مادربزرگ

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دزدان مادربزرگ هر روز ساعت 7 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در اسعت های 3 بامداد و 7 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال دزدان مادربزرگ

بازیگران سریال دزدان مادربزرگ

نیکو خردمند ، حسین پناهی ، فرهاد جم ، بهروز بقایی ، افسر اسدی ، گیتی معینی ، مهوش وقاری ، ملیحه نظری ، جمشید گرگین ، مهری ودادیان ، حبیب اسماعیلی ، اسماعیل داورفر ، جهانگیر فروهر ، منوچهر افسری ، نادیا دلدار گلچین ، لادن طباطبایی ، بیژن بنفشه خواه ، علی اصغر گرمسیری ، محمدعلی ورشوچی ، حسسین معلومی …

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.