2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال به رنگ خاک چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال به رنگ خاک چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال به رنگ خاک که از شبکه آی فیلم پخش می شود مجموعه ای جذاب است که می توانید اطلاعات کامل درباره آن را در این مطلب به دست بیاورید.

دوات آنلاین -سریال به رنگ خاک از جمله مجموعه هایی است که خارج از تهران ساخته شده است. 4 جزیره در جنوب کشور لوکیشن های اصلی این مجموعه هستند. معرفی کامل این سریال را به بهانه پخش مجدد از شبکه آی فیلم بخوانید.

عکسی از سریال به رنگ خاک

خلاصه داستان سریال به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک در سه فصل ساخته شده که هر فصل داستانی مجزا دارد و البته یک داستان اصلی در نهایت هر سه فصل را به هم پیوند می دهد.

 

در فصل اول شاهد هستیم مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این ۲ است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند... اما این همه ماجرا نیست و در دو فصل بعد هم ماجرای عتیقه ادامه پیدا می کند. در واقع همه دعواها و کشمکش ها بر سر عتیقه ای معروف به مولینگ دریا است. توضیحات بیشتر باعث می شود داستان لو برود پس خودتان تماشا کنید. فقط این را بدانید که پای قاچاقچیان به میان می آید. درگیری و زد و خورد می شود. مرگ اتفاق می افتد. عشق های زیادی شکل می گیرد و البته دروغ های بزرگی نیز فاش می شود.

عکسی از سریال به رنگ خاک

تعداد قسمت های سریال به رنگ خاک

این سریال همان طور که گفته شد در سه فصل ساخته شده است. این مجموعه به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و سید محسن یوسفی تولید سال 1398 است و در 34 قسمت ساخته شده است.

 

محل فیلمبرداری سریال به رنگ خاک

بخشی از این سریال در جزایر هرمز، لارک، قشم و بوموسی فیلبمرداری شده و تعدادی از قسمت های آن نیز در جزیره هنگام ضبط شده است.

عکسی از سریال به رنگ خاک

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال به رنگ خاک هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و اگر می خواهید تکرار آن را تماشا کنید باید در ساعت های 2 بامداد یا 10 صبح روز بعد پای تلویزیون بنشینید.

 

بازیگران سریال به رنگ خاک

این سریال بسیار پربازیگر است. برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، عزت الله رمضانی فر، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی، یوسف صفری بختیاری، دنیا نادرخانی، حسین توشه، سامان دارابی، ابوالفضل همراه، فریبا امینیان، محمد علی سلیمان تاش، ایوب دمان، هادی معصومی، لیلی فرهاد پور، عرفان برزین، ارمین ترکمندی، بایار فرج زاده، معصومه بافنده، نگین غفاری، عاطفه خازنی پور در به رنگ خاک به ایفای نقش پرداخته اند و علاوه بر آن تعدادی بازیگر بومی استان هرمزگان نیز در این مجموعه حضور دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.