2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کیوان ساکت اف بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی کامل کیوان ساکت اف بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک

کیوان ساکت اف، بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک کارش را با اجرا شروع کرد اما علاقه‌اش به بازیگری و استعدادش در این زمینه او را به دنیای بازیگری کشاند.

دوات آنلاین-کیوان ساکت اف که در سریال به رنگ خاک نقش یوسف را بازی کرده ویژگیهای منحصر به فرد زیادی دارد. او که کارش را با مجری گری شروع کرد اکنون ثابت کرده در بازیگری هم بسیار توانا است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید:

 

کیوان ساکت‌اف تحت تاثیر برادر

کیوان ساکت‌اف هنرمند جوان متولد سال 67 است او با حمایت برادرش مسعود ساکت‌اف که یکی از هنرمندان بزرگ تلویزیون است وارد صدا و سیما شد و کارش را با مجری‌گری شروع کرد و سپس به عنوان هنرپیشه فعالیت کرد.

 

او در یک خانواده فرهنگی متولد شده پدر و مادرش معلم هستند و دو برادر دارد مسعود که در کرج موسسه هنری دارد و دیگر برادرش نیز دکتری فلسفه دارد.

 

کیوان ساکت‌اف که در سریال به رنگ خاک نقش یوسف را بازی کرده‌ است دوره آموزش هنرپیشگی را در موسسه برادرش مسعود در کرج فراگرفت. فضای فرهنگی خانه همیشه برای رشد کیوان ساکت‌اف فراهم بود و  او مورد حمایت اعضای خانواده‌اش است.

کیوان ساکت اف بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک

همکاری ساکت اف با محسن افشانی در تلویزیون

او با برنامه ما دو تا که اجرای آن را برعهده داشت وارد تلویزیون شد و این برنامه را با محسن افشانی اجرا کرد . به گفته خودش اجرا را چندان دوست ندارد اما هنرپیشگی را بسیار دوست دارد و ادامه خواهد داد.

 

او در سال 87 و زمانی که 20 ساله بود در فیلم دویدن میان ابرها ایفای نقش کرد و سپس در سال 96 در سریال بازگشت بازی کرد و در سال 98 نیز با سریال به رنگ خاک به تلویزیون آمد. .

کیوان ساکت اف بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک

بازی در سریال به رنگ خاک

کیوان ساکت‌اف یکی از نقش‌های اصلی سریال به رنگ خاک را بازی می‌کند در چهارمین فصل سریال به رنگ خاک که در جزیره قشم می‌گذرد نقش جوانی به نام یوسفرا بازی می‌کند که به دلیل یک خطا زندانی شده و حالا پدرش او را نمی‌بخشد.

 

علاقه‌های شخصی کیوان ساکت اف

کیوان ساکت‌اف طرفدار تیم پرسپولیس است و به استاد شجریان علاقه بسیار زیادی دارد. الگوی او در بازیگری جانی‌ دپ است.

 

کیوان ساکت‌اف برعکس جوانان امروزی علاقه‌ای به مد ندارد. او یکی از معدود هنرمندان جوان کشور است که می‌گوید مد برایش اهمیت ندارد و چیزی را می‌پوشد که خوشش بیاید و او را زیبا‌تر کند.

 

بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک ورزش و کتابخوانی را عامل پیشرفت و علاقه‌مندی‌اش عنوان می‌کند و می‌گوید: ورزش کردن و کتاب‌خواندن برای یک هنرمند لازم نیست بلکه ضروری است و هنرمند اگر می‌خواهد همچنان در عرصه هنر زنده بماند باید مغز و تنش را پرورش دهد.

 

او به رژیم غذایی چندان اهمیتی نمی‌دهد و پیتزا غذای مورد علاقه‌اش است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.