2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی کامل فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک بسیار شبیه به شبنم مقدمی است و همین موضوع شایعه فامیل بودن آنها را سر زبان‌ها انداخته بود.

دوات آنلاین-فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک متولد شهر تهران در سال 49   است. شباهت او به شبنم مقدمی باعث شد تا شایعه فامیل بودن آنها مطرح شود اما بعد تکذیب شد.

 

فرشته سرابندی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است، او  فعالیت خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد سپس به تئاتر رفت و حالا در سینما و تلویزیون بازی می کند.

فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

او در سال 1367 در 18 سالگی وارد دانشگاه شد و در سال 72 فارغ التحصیل شد.

 

فرشته سرابندی قبل از دانشگاه فعالیت خود را با دفتر انجمن سینمای جوانان شروع کرد سپس به صورت حرفه ای از سال 1368 با نمایش مکبرد رسما وارد عرصه بازیگر شد.

 

در سال 1370 برای بازی در نمایش ذوالجناح جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره دانشجویی را گرفت و در سال 72 برای نمایش سورنا مادرک لوک بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

 

سریال یک حرف از هزاران ؛اولین تجربه تلویزیونی فرشته سرابندی

این بازیگر بعد از چند تجربه تئاتر در سال 1370 وفتی 21 ساله بود اولین بار با سریال یک حرف از هزاران به کارگردانی جهانگیر صمیمی فرد، محصول شبکه اول وارد به تلویزیون آمد.

 

در سال 1374 در 25 سالگی با فیلم بچه های آسمان به کارگردانی مجید مجیدی به شهرت رسید این فیلم در سینمای بین المللی بسیار دیده شد و درخشید.

 

شباهت به شبنم مقدمی

فرشته سرابندی به شباهتی که با شبنم مقدمی دارد اشاره کرده و می‌گوید: بارها پیش امده که نقش را بازی کردم و دوستان مشترک من و شبنم ما را با هم اشتباه گرفته اند ، حتی برای یک نقش دوست کارگردانی به اشتباه هر دوی ما را دعوت کرده بود و بعدا متوجه اشتباهش شد.

 

زندگی خانوادگی فرشته سرابندی

فرشته سرابندی سالهاست با همسرش داریوش مختاری ازدواج کرده که ثمره آن یک فرزند پسر به نام سروش است، داریوش مختاری کارگردان و نویسنده است و تجربه بازیگری نیز دارد.

فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

خانم سرابندی و همسرش داریوش مختاری در سال 1374 با هم در فیلم بچه های آسمان همبازی بودند.

 

این خانواده خوشبخت به سفر علاقه زیادی دارند.  فرشته سربندی می‌گوید: در اوقات بیکاری به همراه خانواده به سفر می روم و به سفر علاقه خاصی دارم، آخر هفته ها هم در اطراف تهران به کوهنوردی می رویم و یک کوهنورد نیمه حرفه ای محسوب می شوم.

فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

از دیگر علاقه‌مندهای فرشته سربندی کتاب‌خوانی است او می‌گوید: بیشتر رمان‌های فریبا وسیع را می‌ خوانم. رمان‌ های فریبا وسیع به فضای ذهنی من نزدیکی‌ های زیادی دارد و اغلب شخصیت‌ های اصلی‌ اش زنان با خاستگاه‌ های مختلفی هستند

 

 فرشته سربندی در مقطعی حضور کمرنگی در سینما داشت او درباره علت آن می‌گوید: در مقطعی بیشتر در فیلم های هنری بازی کردم و این اتفاق با بچه های آسمان و سپس فیلم بهشت جای دیگری است ادامه پیدا کرد که حضور موفقی در جشنواره های خارجی داشت به این ترتیب در سینما حضورم محدودتر شده است

 

فرشته سرابندی بازیگر نقش خاله حوا در سریال به رنگ خاک

با شناختی که از خودم دارم احساس می کنم هنوز موقعش نشده است که بگویم از بازی ام راضی هستم و به آن چیزی که می خواستم رسیدم، شانس در حرفه ما خیلی تاثیر دارد.

 

فرشته سرابندی در سریال به رنگ خاک نقش خاله حوا را بازی می‌کند که هم‌بازی او مریم خدارحمی در نقش گلرخ و شهروز ابراهیمی در نقش ماهان و علی محمد رادمنش و دانیال ابراهیمی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.