2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک

عاطفه خازنی در سریال به رنگ خاک در نقش لیلا دختری که کمالو دلباخته‌ا ش شده‌ است بازی می‌کند. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید:

دوات آنلاین-عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک بازیگر بسیار جوانی است که این سریال در واقع اولین کار جدی او محسوب می‌شود.عاطفه خازنی پیش از سریال به رنگ خاک در یک سریال دیگر بازی کرده‌ بود که از شبکه استانی بندرعباس پخش شده‌ بود. 

 

عاطفه خازنی متولد سال 68 و دانش آموخته رشته کامپیوتر است.او در خانواده‌ای با روابط گرم در بندرعباس زندگی می‌کند. 

بیوگرافی عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک

عاطعه خازنی و عشق به بندرعباس

بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک اصالتا بندرعباسی است و خودش نیز در همین شهر به دنیا آمده است .

 

عاطفه خازنی می‌گوید: مردم بندرعباس چنان با خلیج فارس عجین هستند که ترک این شهر برای آنها غیر ممکن است. من زندگی در بندرعباس را بسیار دوست دارم. مردم بندرعباس مثل یک خانواده با هم زندگی می کنند.

 

شروع فعالیت های هنری

علاقه شدید عاطفه خازنی به هنرپیشگی باعث شد تا او در کلاس‌های بازیگری که در شهر بندرعباس برگزار می‌شد شرکت کند و بعد از اتمام دوره کلاس‌ها هم در یک سریال استانی بازی کرد. 

 

چهره جنوبی این بازیگر جوان توجه کارگردان سریال به رنگ خاک را به خود جلب کرد و بعد از تست هم به عنوان بازیگر نقش لیلا انتخاب شد.

بیوگرافی عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک

عاطفه خازنی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده‌است او با توجه به راهی که در زندگی پیش گرفته‌ همه توان خود را برای موفق شدن در این راه گذاشته و قصد دارد هنرپیشگی را به صورت جدی ادامه دهد.

 

چهره جنوبی عاطفه خازنی باعث شده تا کارگردان زیادی به او پیشنهاد کار بدهند چرا که او از جمله بازیگرانی است که تغییری در چهر‌ه اش ایجاد نکرده و از عمل‌های جراحی مرسوم استفاده نکرده‌ است.

بیوگرافی عاطفه خازنی بازیگر نقش لیلا در سریال به رنگ خاک

بازیگر نقش لیلا درباره لوکیشن سریال به رنگ خاک می‌گوید: با توجه به اینکه لوکیشن در جزیره‌های استان هرمزگان است باعث می‌شود تا مردم به خوبی با این منطقه زیبا و بکر آشنا شوند و این منطقه را به خوبی معرفی می‌کند.

 

بعد از بازی عاطفه خازنی در نقش لیلا در سریال به رنگ خاک پیشنهاداتی به او شده‌ که خانم خازنی در حال بررسی آنها است.

 

او در اینستاگرام صفحه‌ای به نام خودش دارد که طرفدارانش می‌توانند آخرین عکس‌ها و دلنوشته‌هایش را در آنجا ببینند و با او صحبت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سولماز 1398/09/16
زیبا و عالی.امیدوارم در آینده بهترینها براتون اتفاق بیوفته
رضا 1398/09/16
اتفاقا قیافه خیلی خوبی داره.مشخصه که طبیعیه.هیچ عمل زیبایی نکرده.بازیشونم خیلی خوب بود.حس رو به ادم منتقل میکرد.
مینا 1398/09/08
هم خوشگل بود هم خوب بازی کرد
صدف 1398/09/06
خوب بازی نکرد دوست نداشتم طبیعی نبود فارسیش چ داغون بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.