2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال همه چیز آنجاست چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال همه چیز آنجاست چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه اطلاعاتی که درباره سریال همه چیز آنجاست لازم است بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال همه چیز آنجاست یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که شبکه آی فیلم تصمیم به بازپخش آن گرفته است.

داستان سریال همه چیز آنجاست چیست

خلاصه داستان‌ سریال همه چیز آنجاست

سریال همه چیز آنجاست به معضل ورود کالاهای قاچاق به بازار ایران می‌پردازد. در این سریال کارگاه تولیدی خانواده فرهمند به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی، پسر بزرگ خانواده، در جریان رفع مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده‌اش پی می‌برد.

سریال همه چیز آنجاست در چند قسمت ساخته شده است

تعداد قسمت های سریال همه چیز آنجاست

این سریال اولین بار در سال 1393 از شبکه سه پخش شد. سریال همه چیز آنجاست در 59 قسمت ساخته شده و هر قسمت حدود 40 دقیقه است.

سریال همه چیز آنجاست چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال همه چیز آنجاست هر شب به‌جز پنجشنبه‌ها ساعت 10 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و در ساعت‌های 6 صبح و 2 ظهر روز بعد می توانید شاهد تکرار آن باشید.

 

بازیگران سریال همه چیز آنجاست

در این مجموعه ۲۵ بازیگر اصلی و ۲۲ بازیگر مهمان حضور دارند. امین زندگانی، محمد عمرانی، الهام حمیدی، حسین مهری، حدیث میرامینی، مهرانه مهین ترابی، سام درخشانی، ناهید مسلمی و فرحناز منافی از بازیگران آن هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.