2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال افسانه سلطان و شبان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال افسانه سلطان و شبان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه آنچه درباره سریال افسانه سلطان و شبان باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -شبکه آی فیلم سریال افسانه سلطان و شبان را که مجموعه ای به یادماندنی و تولید سال 1363 است در جدول پخش خود قرار داده است و شما می توانید تکرار این مجموعه را بار دیگر تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال افسانه سلطان و شبان

داستان سریال افسانه سلطان و شبان درباره سلطان بی کفایتی است که یک شب خوابی عجیب می‌بیند که تعبیر شومی برای آن متصور است. وزیر اعظم، سلطان بانو و خواب‌گزار اعظم پس از مشورت با یکدیگر، پیشنهاد می‌کنند در مدت معینی شخص دیگری جایگزین سلطان شود تا خطر بگذرد. برای این منظور آنها شبان روستایی ساده‌ای را می‌یابند که شباهت بسیار زیادی به سلطان دارد و ...

 

تعداد قسمت های سلطان و شبان

داستان سریال افسانه سلطان و شبان را داریوش فرهنگ و مهدی هاشمی به صورت مشترک نوشته اند و این مجموعه در 10 قسمت ساخته و اولین بار از شبکه یک پخش شد.

عکسی از سریال افسانه سلطان و شبان

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر می خواهید این مجموعه را از طریق شبکه آی فیلم تماشا کنید باید بدانید افسانه سلطان و شب هر شب ساعت 9 پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 5 بامداد و یک ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال افسانه سلطان و شبان

بازیگران سریال افسانه سلطان و شبان

در این سریال مهدی هاشمی در نقش سلطان و شیرزاد شبان، گلاب آدینه در نقش سلطان بانو، محمد مطیع در نقش وزیر اعظم، محمدعلی کشاورز در نقش خوابگزار اعظم، حسین کسبیان در نقش تلخک، احمد آقالو در نقش کاتب، علیرضا مجلل در نقش مقام لشکری، سیاوش طهمورث در نقش مقام کشور، صادق هاتفی در نقش مقام تشریفات و جمشید لایق در نقش مقام خزانه‌داری بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.