2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال دایره تردید چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دایره تردید چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پلیسی دایره تردید در چند قسمت ساخته شده و شبکه آی فیلم چه ساعت هایی آن را پخش و تکرار می کند؟

دوات آنلاین -سریال دایره تردید مجموعه پلیسی است که امیر قویدل، خشایار الوند و اسماعیل فلاح‌پور آن را کارگردانی کرده اند. تکرار این مجموعه که تولید سال 1383 است از شبکه آی فیلم پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال دایره تردید

سریال دایره تردید مجموعه ای پلیسی است که هر قسمت آن داستان مستقل و جداگانه ای دارد. در هر قسمت از این سریال ماجراهای جنایی توسط کارآگاه پلیس و دستیارانش کشف می‌شود.

عکسی از سریال دایره تردید

تعداد قسمت های سریال دایره تردید

این سریال پلیسی در 26 قسمت ساخته شد و بعد از پخش اصلی بسیار مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که در هشتمین جشن حافظ نامزد دریافت جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و بهترین فیلمنامه شد. همچنین فرامرز صدیقی به خاطر بازی در دایره تردید جایزه بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی را به دست آورد.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال دایره تردید هر روز ساعت 7 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال دایره تردید

بازیگران سریال دایره تردید

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند رضا رضوی، بهزاد خداویسی، لیلی رشیدی، داود رشیدی، رامسین کبریتی، الهام چرخنده،  فرشید نوابی و محمد فیلی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.