2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال خط قرمز چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خط قرمز چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه اطلاعات لازم درباره سریال خط قرمز ، از ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت ها تا سال تولید و جزییات دیگر در این مطلب جمع آوری شد است.

دوات آنلاین -سریال خط قرمز ساخته قاسم جعفری است که در سال 1380 ساخته شد و بسیار پرطرفدار بود. این مجموعه که در زمان خودش به اصطلاح خیابان خلوت کن محسوب می شد اکنون از شبکه آی فیلم تکرار می شود.

 

خلاصه داستان سریال خط قرمز

داستان سریال خط قرمز درباره 5 پسر نوجوان است که با افکار خاص خود به دلیل مشکلاتی که در خانواده‌هایشان داشتند تصمیم می‌گیرند از خانه‌هایشان فرار کنند اما در این سفر، حوادث ناگوار و غیرمنتظره‌ای برای آنها ‌رخ می‌دهد و باعث می‌شود بازگشتشان به سوی خانواده هایشان دشوار شود....

عکسی از سریال خط قرمز

تعداد قسمت های سریال خط قرمز

سریال خط قرمز که یک درام اجتماعی است اولین بار از شبکه 3 پخش شد و بعد از آن شبکه های مختلف تکرار آن را در جدول برنامه های خود قرار دادند. این مجموعه جذاب و دیدنی در 25 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم قبلا نیز سریال خط قرمز را پخش کرده بود. این بار نیز 3 نوبت در روز آن را پخش و تکرار می کند و شما می توانید در ساعت های 8 شب، 12 ظهر و 4 بامداد به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال خط قرمز

بازیگران سریال خط قرمز

شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، شهرام عبدلی، پویا امینی، علیرضا اوسیوند، زهرا اویسی، مجید مشیری و … بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.