2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
آیا می جان در سریال کلبه ای در مه با دامون ازدواج می کند

آیا می جان در سریال کلبه ای در مه با دامون ازدواج می کند

آینده می جان در سریال کلبه ای در مه چه می شود؟ آیا او عاشق می شود و ازدواج می کند؟ دامون چه نقشی در این میان دارد؟

دوات آنلاین -سریال کلبه ای در مه داستانی را در یکی از روستاهای استان گیلان روایت می کند که در دوران انقلاب اسلامی رخ می دهد. یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه دختری به نام می جان با بازی رویا حسینی است که وقایع زیادی برای او رخ می دهد اما یکی از پرسش ها این است که آیا او با دامون ازدواج می کند یا شخصی دیگر مثلا نادر؟

عکسی از سریال کلبه ای در مه

می جان؛ دختری ساده و صمیمی در سریال کلبه ای در مه

می جان دختری ساده و صمیمی است. او اهل ریا و بازی های پر پیچ و خم روزگارش نیست. در کلبه ای روستایی زندگی می کند و در کنار تایه خوش است. با کمبودها و فقر می سازد و گلایه ای ندارد. غافل از این که پشت سر او دسیسه هایی در جریان است. یکی از این دسیسه چین ها بروز خان با بازی سام قریبیان است.

عکسی از سریال کلبه ای در مه

بروز مردی متاهل است اما به می جان نظر دارد. او گمان می کند چون فرزند خان است و اختیار معدن را دارد می تواند هر کاری که دلش خواست انجام بدهد و هر بی اخلاقی را برای خودش جایز می داند. به همین دلیل به می جان دل بسته است و سعی می کند دل او را به دست بیاورد و بتواند عشق این دختر را تصاحب کند. در این اوضاع و احوال که دام برزو برای دختر روستایی گسترده شده شخصیت هایی مانند فرح که نقش او را آشا محرابی بازی می کند نیز با اهداف شخصی خودشان به این ماجرا دامن می زنند.

 

ناز بانو با بازی رزیتا غفاری که از عشق پنهانی شوهر مطلع شده سعی می کند مانع او شود اما این زن هم نقشه ای دیگر برای می جان کشیده و قصد دارد او را به عقد برادرش نادر دربیاورد تا بتواند با این ترفند شوهرش را حفظ کند اما تا به حال تایه و می جان به این خواستگاری با قاطعیت جواب رد داده اند. همین هم زندگی را برای این دو سخت خواهد کرد. به گونه ای که شاید حتی مجبور شوند از روستا بروند یا با حوادث غم انگیز مواجه شوند.

عکسی از سریال کلبه ای در مه

دامون چه نقشی در سریال کلبه ای در مه دارد

می جان دامون را در حالی که تیر خورده و زخمی بود پیدا کرد. دامون جوانی انقلابی است که اهداف بزرگی در سر دارد و جانش را در این راه کف دستش گذاشته است. می جان ناجی او شده است و همین هم ارتباط این دو را شروع کرده است.

 

ابتدا بحثی از عشق در میان نیست. اول این که دامون زخمی است و دوم این که او هدف دیگری دارد اما ادامه ارتباط این دو می تواند شعله های محبت را بیفروزد.

 

اگر چنین شود ازدواج می جان و دامون به سادگی نخواهد بود زیرا دامون فراری است و نمی تواند خودش را در جمع نشان بدهد. ممکن است می جان و تایه او را برای مدتی طولانی پنهان کنند اما عاقبت دامون باید پی زندگی و اهدافش برود. پس اگر هم ازدواجی در کار باشد باید منتظر ماند تا سال ها بگذرد و بعد از پیروزی انقلاب شاهد وصلت این دو جوان باشیم. حتی اگر دامون زندانی شود ممکن است با عش به می جان روانه حبس شود و بعد از آزادی در شرایطی متفاوت و در حالی که دیگر نه از خان خبری هست و نه از قدرت برزو و ناز بانو به روستا بازگردد.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید در ادامه سریال کلبه ای در مه چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.