2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آیا فصل دوم سریال کلبه ای در مه ساخته می شود

آیا فصل دوم سریال کلبه ای در مه ساخته می شود

آیا داستان می جان و دامون در سریال کلبه ای در مه ادامه می یابد و این مجموعه به فصل دوم خواهد رسید؟

دوات آنلاین -سریال کلبه ای در مه با موضوع تاریخی و بازگو کردن برخی وقایع واقعی و همچنین داستان زندگی شخصیت هایش توانست مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند اما اکنون سوال این است که آیا این مجموعه ادامه خواهد داشت و به فصل دوم می رسد؟

آیا سریال کلبه ای در مه برای فصل دوم هم ادامه پدا می کند

فصل اول سریال کلبه ای در مه

فصل اول سریال کلبه ای در مه در شرایط سختی ساخته شد و در شرایط سختی هم روی آنتن رفت. از یک طرف مشکل کرونا وجود داشت و در سوی دیگر پخش فوبتال ها و همزان شدن این سریال با جام ملت های اروپا باعث شد پخش آن نامنظم باشد اما در هر صورت این مجموعه توانست مخاطبان خودش را پیدا کند.

 

برخی این سریال را با مجموعه پس از باران مقایسه می کردند اما با پیشرفت داستان و تماشای خحوادث و وقایع آن مشخص شد این مقایسه اصلا درست نیست.

 

کلبه ای در مه از یک سو توانست به بازخوانی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی بپردازد و از سوی دیگر وارد شرایط زندگی فردی و اجتماعی قشری از مردم در آن دوران شود. تمام این اتفاقات در بستر داستانی جذاب رخ داد که بیننده را به تماشای ادامه آن ترغیب می کرد. از سویی این سریال توانست یک بازیگر جدید را هم معرفی کند. رویا حسینی اگرچه قبل از بازی در نقش می جان تجربه حضور در مقابل دوربین را داشت اما تا این حد شناخته شده نبود و اکنون این امید وجود دارد که او را در کارهای بیشتری ببینیم.

 

یکی دیگر از ویژگی های سریال کلبه ای در مه این بود که از تهران و فضای شهرنشینی فاصله داشت و داستان آن در دل یک روستا در استان گیلان روایت می شد. در حالی که سریال های تهرانی سهم عمده ای از مجموعه های تلویزیونی را به خود اختصاص داده اند تجربه نشان داده است هر گاه داستانی در خارج از پایتخت و به دور از زندگی های معمولی شهری روایت می شود می تواند برای مخاطب جذاب باشد. سریال وارش یکی دیگر از مجموعه هایی بود که تا بخشی از داستان این ویژگی را داشت.

بسیاری از شرایط برای ساخت فصل دوم سریال کلبه ای در مه مهیا است.

ادامه داستان دامون و می جان در فصل دوم

واقعیت این است که داستان می جان و دامون می تواند باز هم ادامه پیدا کند. زمان جلو برود و ما شاهد زندگی مشترک این دو باشیم البته طبیعتا با جلو رفتن زمان به دوره دفاع مقدس می رسیم و این بار دامون را باید در جبهه ببینیم. با این اوصاف ساخته شدن فصل دوم کلبه ای در مه دور از انتظار نیست.

 

پروینی، تهیه کننده این سریال قبلا به جام جم گفته بود: ما هم به فصل دوم فکر کرده ایم. با نویسنده هم صحبت کردیم. بستگی به تصمیم سازمان و اقبال مخاطبان دارد.

 

لفافیان، کارگردان سریال کلبه ای در مه نیز گفته است: اصولا اعضای یک گروه به کارشان عرق دارند. وقتی کاری را دوست داری و علاقه مخاطبان را می بینی، تمایل داری ادامه دهی. من هم همین طور هستم. مهم این است به فیلمنامه ای برسیم که قوی تر از فصل یک باشد و فرصتی برای نشست و نقد با آقای پروینی و دیگر دوستان داشته باشیم تا به کاری بهتر برسیم. اگر قرار است در همین سطح باشد یا ضعیف تر، ترجیح می دهیم ادامه نداشته باشد و خاطره فصل یک در ذهن مخاطبان بماند. ولی قصه کاملا جای ادامه دار شدن دارد. چون بار قصه بالاست. ما چیزهایی را در این فصل حذف کردیم که اگر وارد قصه شود آن را به فصل سوم هم می رساند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1401/06/27
این سریال واقعا خیلی خوب بود لطفا فصل دومش رو هم بسازید ما مشتاقاته منتظر پخشش هستیم🌺
ناشناس 1401/06/27
سلام این سریال عالی هستش خواهش میکنم فصل دوم رو بسازید🙏🙏🙏🙏
ناشناس 1401/06/26
لطفا ادامه داشته باشه عالی بود
نیایش 1401/06/25
این سریال عالی بود
ناشناس 1401/06/25
سلام فصل اولش عالی بود تا دیدم تافهمیدم فصل دوم داره ازخوشحالی جیغ کشیدم زودتربخشش کنین
.. 1401/06/24
سریال کلبه ای درمه خیلی عالی بود ازتون خواهشمندم که از پخش فصل دوم سریال دوری نکنید ما منتظر هستیم ممنونم ازتون ❤
آرمين چمني 1401/06/24
سلام سريال بسيار قشنگي بود عالي عالي خواهش ميكنم كه به فكر فصل دوم هم باشيد چون مخاطب خيلي داشت ...با نقش آفريني خانم رويا حسيني در نقش مي جان باعث جذابيت بيشتر فيلم شده بود عالي بود ازخواننده هم هم بخاطر اهنگ زيباش تشكر رو دارم🙏🙏
مهرشاد 1401/06/23
واقعا کلبه ای درمه عالیه منو خونوادم عاشقشیم لطفا هر چه زود تر فصل دوم را هم پخش کنید تشکر
F 1401/06/23
سلام خواهش میکنم فصل دومش رو هم هر چ زودتر پخش کنید سریال خیلی خیلی خوبی بود بی صبرانه منتظر فصل دوم هستیم
آدرین 1401/06/23
امیدوارم فصل دوم ساخته بشه ،🙏 سریال مورد علاقمه ،🌹🌸🌸🌸🌸🌸💐

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.