2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آشنایی با محبوبه اسدی، بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

آشنایی با محبوبه اسدی، بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

محبوبه اسدی در سریال کلبه ای در مه در نقش گل صنم ظاهر شده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -محبوبه اسدی که در سریال کلبه ای در مه نقش گل صنم را بازی کرده علاوه بر بازیگری روان شناس نیز هست. بیوگرافی این بانوی هنرمند را بخوانید.

محبوبه اسدی، بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

محبوبه اسدی؛ از بازیگری تا روان شناسی

محبوبه اسدی در دو رشته بازیگری و روان شناسی درس خوانده است. او علاوه بر این که فارغ التحصیل بازیگری است،  دوره های کارگردانی را در کانون سینماگران جوان، دوره فیلمنامه نویسی را در کانون سینماگران جوان و دورهای بازیگری را علوم سینمایی گذرانده است.

 

اسدی سپس تصمیم گرفت در رشته روان شناسی نیز تحصیل کند و اکنون در این زمینه نیز کار می کند.

محبوبه اسدی، بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

کارنامه بازیگری محبوبه اسدی

محبوبه اسدی در فیلم خانه ابری به کارگردان محمود طاهری، فیم پاگچی به کارگردانی محمد زنگنه و فیلم طوسی چرک تاب به کارگردانی کارگردانی یاسر عرب بازی کرده و علاوه بر این  در فیلم های کوتاه عینک دودی به کارگردانی علیرضا باصفا،  من و من به کارگردانی سهیل وفایی، تنهایی ملینا ساخته مجتبی هلیلی، اقیانوس آب  ساخته سمانه هادی افضل و خاموشی اثر رحمت عنایت به ایفای نقش پرداخته است.

محبوبه اسدی، بازیگر نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

بازی در نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه

نقش گل صنم در سریال کلبه ای در مه اولین تجربه تلویزیونی محبوبه اسدی است. گل صنم ندیمه همسر برزو خان است و اسدی به خوبی توانست نقش این زن را بازی کند.

 

حضور در سریالی مانند کلبه ای در مه که مجموعه ای خوش ساخت با عوامل حرفه ای است می تواند گامی تازه و محکم در کارنامه هنری اسدی تلقی شود.

 

فعالیت های دیگر محبوبه اسدی

اسید تا کنون دو فیلم کوتاه با نام های کافه پناه و سبز را کارگردانی کرده و علاوه بر این شخصیت پردازی نقش و همچنین بازیگری تدریس می کند و در دو موسسه خصوصی هنری نیز به عنوان مدیر عامل و رییس هیات مدیره فعالیت دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.