2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی آشا محرابی بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

آشا محرابی که در سریال کلبه ای در مه نقش فرح را بازی کرده از جمله بازیگران حرفه ای و باسابقه است. زندگینامه او را در ادامه بخوانید.

دوات آنلاین -آشا محرابی پیش از این که در سریال کلبه ای در مه نقش فرح را بازی کند در سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو تجارب ارزشمندی به دست آورده و کارنامه پرباری را به نام خود ثبت کرده بود. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 آشا محرابی بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

زندگی خصوصی آشا محرابی

آشا محرابی متولد رشت است. او روز 21 مرداد سال 1351 به دنیا آمده و از جمله هنرمندانی است که به تحصیلات اهمیت زیادی می دهد. وی ابتدا در مقطع لیسانس در رشته مترجمی زبان درس خواند. سپس برای کارشناسی ارشد سراغ رشته روابط بین الملل رفت.

 

همچنین در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد. علاوه بر این در موسسه کارنامه فیلنامه نویسی خواند ودر مرکز سینمای جوان با فنون کارگردانی آشنا شد.

 

محرابی همچنین برای مدتی به کانادا سفر کرد و در آنجا نیز فیلمسازی خواند.

 آشا محرابی بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

شروع به کار آشا محرابی

آشا محرابی در سال ۱۳۷۴ در  آزمون اداره کل نمایش قبول شد و کار در نمایش های رادیویی را شروع کرد. بعد از آن بازیگری را در سال 77 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد.

 

 

محرابی در مجموع در 17 نمایش بازی کرد و علاوه بر آن خودش نیز سه تئاتر را کارگردانی کرد.

 آشا محرابی بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

بازی در نقش فرح در سریال کلبه ای در مه

محرابی قبل از این که نقش فرح را در سریال کلبه ای در مه بازی کند در تلویزیون کارنامه پر باری داشت. فرح در کلبه ای در مه دستیار طبیب است و به یکی از جوانان روستا علاقه دارد اما داستان زندگی او به همین جا ختم نمی شود و او مشکلاتی نیز با ناز بانو با بازی رزیتا غفاری دارد.

 

گیلانی بودن محرابی کم زیادی به او کرده تا بتواند نقش فرح را به خوبی بازی کند اما قبل از این مجموعه در سریال های زیر بازی کرده بود.

آئینه (۱۳۶۴)

توی گوش سالمم زمزمه کن (۱۳۸۵)

مرگ تدریجی یک رؤیا (۱۳۸۶)

مسافرخانه سعادت (۱۳۸۷)

سرزمین کهن (۱۳۸۷)

آشپزباشی (۱۳۸۸)[۸]

ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)

تاوان (۱۳۸۹)

مهمانان ویژه (۱۳۹۰)

خط (۱۳۹۲)

همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)

آمین (۱۳۹۴)

چرخ فلک (۱۳۹۵)

هشت و نیم دقیقه (۱۳۹۵)

آرام می‌گیریم (۱۳۹۵)

برنا (۱۳۹۵)

شرم (۱۳۹۹)

بچه محل (۱۳۹۹)

 

محرابی غیر از این سریال ها در 22 تله فیلم نیز برای تلویزیون بازی کرده است.

 

آشا محرابی در سینما

محرابی بازیگری در سینما را از سال 1387 با دو فیلم از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید و مردی که گیلاسهایش را خورد شروع کرد و بعد از آن او را فیلم های جنون، عشق و خیانت، دو لکه ابر، ماهرخ، نیم، جاده مه آلود و تهران من حراج دیدیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.