2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال کلبه ای در مه چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار

سریال کلبه ای در مه چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار

سریال کلبه ای در مه موضوعی تاریخی دارد. تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال کلبه ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان داستانی را در اوایل انقلاب روایت می کند. خلاصه داستان، بازیگران، ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت های آن در ادامه آمده است.

 

حسن لفافیان قبل از ساخت این مجموعه قسمت هایی از سریال به رنگ خاک را که وقایع آن در جنوب کشور می گذشت، کارگردانی کرده بود. او همچنین تجربه هایی به عنوان  دستیار اول کارگردان و برنامه ‌ریز دارد.

عکسی از سریال کلبه ای در مه

خلاصه داستان سریال کلبه ای در مه

سریال کلبه ای در مه درباره روستایی در گیلان است که یک معدن مهم هم دارد. فردی غریبه در زمستان سال ۱۳۵۷ به آنجا می رود و وقایعی رخ می دهد. این اتفاقت در اوایل انقلاب اسلامی رخ می دهد.

 

در خلاصه داستان سریال کلبه ‌ای در مه آمده است: نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...

عکسی از سریال کلبه ای در مه

تعداد قسمت های سریال کلبه ای در مه

این سریال که تولید سال 1399-1400 است در 34 قسمت ساخته شده و از شبکه سه پخش می شود.

عکسی از سریال کلبه ای در مه

بازیگران سریال کلبه در مه

فرخ نعمتی، سام قریبیان، حمید ابراهیمی، آشا محرابی، رزیتاغفاری، ساقی زینتی، محمد نادرخانی، حسام محمودی، سیاوش چراغی پور، محبوبه اسدی، سودابه بیضایی، رویا حسینی، خشایار راد، سید مهرداد ضیایی، رضاجوشنی، شهروزآقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهرداد ابسالان، مسیح خانزاده، میلاد ایمانی از جمله بازیگران سریال کلبه ای در مه هستند .

عکسی از سریال کلبه ای در مه

ساعت پخش و تکرار سریال کلبه در مه

سریال کلبه ای در مه را می توانید هر شب ساعت ۲۰:۴۵ تماشا کنید اما اگر پخش اصلی را از دست دادید می توانید منتظر تکرارهای ان در ساعت های  ۱:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر  روز بعد باشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.