2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رزیتا غفاری این بار در نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری این بار در نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری بازیگری نام آشنا است که در سریال کلبه ای در مه نقش ناز بانو را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -ناز بانو در سریال کلبه ای در مه همسر برزو خان با بازی سام قریبیان است که واقیع زیادی حول محور او رخ می دهد. این نقش را رزیتا غفاری بازی کرده است. بیوگرافی او را بخوانید.

رزیتا غفاری بازیگر نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری؛ خارج از قاب دوربین

رزیتا غفاری متولد 27 دی سال 1351 است. او در تهران به دنیا آمده است و در دانشگاه در رشته کارگردانی درس خوانده است. غفاری قبل از این که بازیگری را شروع کند مدتی به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان کار می کرد.

 

این بانوی هنرمند غیر از تجربه  های سینمایی در ورزش هم سررشته دارد و مربی اسکی بوده اما بیشتر تمرکزش را روی هنر و به ویژه بازیگری گذاشته است.

 

برنامه سازی برای گروه اقتصاد شبکه یک، طراحی صحنه و گریم از دیگر تجاربی است که غفاری خارج از دنیای بازیگری کسب کرده است.

رزیتا غفاری بازیگر نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

شروع بازیگری رزیتا غفاری

رزیتا غفاری تاکنون در 17 فیلم و سریال بازی کرده و اولین تجربه سینمایی او در سال 1375 با فیلم هتل کارتن به کارگردانی سیروس الوند رقم خورد. احمد نجفی و بیتا فرهی بازیگران اصلی این فیلم بودند.

 

غفاری سپس در سال 76 در کاری دیگر از سیروس الوند به نام ساغر بازی کرد. در این فیلم دكتر پرتو تابان، قصه نویس و استاد ادبیات دانشگاه كه تومور بدخیمی در سر دارد، به اصرار همسرش رضا توسط دكتر مشتاق تحت یك عمل جراحی قرار می گیرد. در عمل جراحی مغز زنی به نام ساغر كه بر اثر تصادف با اتومبیل كشته شده، به مغز پرتو پیوند زده می شود... فریماه فرجامی و امین تارخ بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

این بازیگر در سال 1377 در فیلم شوکران از ساخته های معروف و البته جنجالی بهروز افخمی جلوی دوربین رفت. سه فیلم یکی بود، یکی نبود، آواز خوان و پشت پرده مه کارهای دیگر غفاری در سال های 1379 تا 1383 است.

رزیتا غفاری بازیگر نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

بازی در نقش ناز بانو در سریال کلبه ای در مه

ناز بانو زنی گیلانی و همسر برزو خان است. او می خواهد شوهرش خان شود و به مقام های بالا برسد. از طرفی نگران است زندگی خانوادگی اش به خطر بیفتد. غفاری به مدت سه سال قبل از بازی در این نقش از تلویزیون دور بود و سریا بازی نقاب ها آخرین کار سریالی او قبل از کلبه ای در مه محسوب می شود اما در سال 99 غیر از نقش ناز بانو در سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی امیرحسین عنایتی نیز جلوی دوربین رفت. این مجموعه درباره شرایط کرونایی در ایران است.

 

سریال های دیگر رزیتا غفاری

غفاری در تلویزیون سابقه طولانی و پر باری دارد. او تا کنون در سریال های زیر بازی کرده است:

سی امین روز

تبریز در مه

حانیه

یکی مثل من

شب آفتابی

هنگامه

عمارت فرنگی

روزهای بهتر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.