2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل به خاطر سبقت بی جا

قتل به خاطر سبقت بی جا

متهم که بعد از قتل فرار کرده بود عاقبت بعد از 21 ماه بازداشت شد.

دوات آنلاین -مرد جوان که هنگام رانندگی به‌خاطر سبقت بی جا با راننده دیگری درگیر شده و او را کشته بود بعد از 21 ماه فرار، دستگیر شد.

 

به نوشته روزنامه ایران محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر دستگیری این متهم فراری گفت: خرداد سال 98 در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه گزارش قتلی به پلیس اعلام شد.

 

وقتی تیم جنایی در محل حاضر شدند کارآگاهان پلیس آگاهی استان در نخستین بررسی‌ها دریافتند مقتول ۲۹ ساله حین رانندگی سبقت خطرناک و نابجایی از وسیله نقلیه دیگر گرفته است همین موضوع باعث عصبانیت راننده خودروی دیگر شده و میان دو راننده خودروی سواری درگیری شدیدی رخ داد و در این درگیری قاتل ۲۴ ساله به‌وسیله چماق، ضرباتی را به راننده‌ای که از او سبقت گرفته وارد کرده و راننده ۲۹ ساله را به قتل می‌رساند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قاتل بلافاصله پس از قتل به استان‌های دیگر متواری شده بود، تصریح کرد: تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه این فرد پس از ۲۱ ماه فرار به کرمانشاه برگشت و بلافاصله شناسایی شد.

 

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس‌ از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، این شخص در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد. متهم برای رسیدگی قضایی به این پرونده تحویل مراجع قضایی شد

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.