2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل با بهانه ای پوچ

قتل با بهانه ای پوچ

متهم هم محلی خودش را به خاطر چشم در چشم شدن به قتل رساند و گریخت.

دوات آنلاین -چشم در چشم شدن دو پسر جوان در یکی از خیابان های جنوب تهران با قتل یکی از  آنها پایان یافت.

 

به گزارش جوان، شامگاه سه شنبه ششم اردیبهشت به مأموران پلیس تهران خبر رسید، دو پسر جوان درگیری خونینی رقم زده اند.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) راهی محل شدند و دریافتند لحظاتی قبل دو پسر ۲۳ساله و ۲۷ ساله به نامهای شایان و کیوان مقابل مغازه سوپرمارکتی درگیر شده اند که در جریان آن پسر ۲۳ ساله زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

 

در حالی که تحقیقات در باره این حادثه ادامه داشت، ساعت ۲۴ شب تیم پزشکی به مأموران پلیس اعلام کرد پسر  زخمی بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید روی تخت بیمارستان فوت کرده است.

 

به دنبال قاتل

بدین ترتیب با اعلام خبر قتل پسر جوان پرونده وارد مرحله تازه ای شد و قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند.

 

بررسی ها نشان داد قاتل زمان حادثه همراه یکی از دوستانش بوده و به همین دلیل مأموران پلیس وقتی فهمیدند قاتل فرار کرده است، دوست وی را برای تحقیق بازداشت کردند.

 

وی گفت: شایان و کیوان هر دو بچه یک محل هستند و مدتی است با هم رابطه خوبی ندارند و همیشه در خیابان یا در فضای مجازی برای هم شاخ و شاته می کشند. شب حادثه من و کیوان از داخل کوچه ای عبور می کردیم و وقتی به مغازه محلمان رسیدیم ، شایان را دیدیم که از مغازه سوپرمارکت بیرون آمد. آنها دوباره با هم چشم در چشم شدند و شروع به مشاجره لفظی کردند. دقایقی بعد درگیری آنها بالا گرفت و کیوان چاقویی از جیبش بیرون آورد و ضربه ای به شایان زد. شایان غرق در خون روی زمین افتاد و ما هم از ترس فرار کردیم.

 

همزمان با ادامه تحقیقات در باره این حادثه جسد پسر جوان برای انجام آزمایش های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری جریان دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.