2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
همرفیق پژمان جمشیدی در قسمت سوم برنامه شهاب حسینی کیست

همرفیق پژمان جمشیدی در قسمت سوم برنامه شهاب حسینی کیست

پژمان جمشیدی سام درخشانی را به عنوان همرفیق انتخاب می کند یا...

دوات آنلاین -پژمان جمشیدی مهمان سومین برنامه همرفیق است و شهاب حسینی با او گفت و گو خواهد کرد. نوید محمدزاده و هوتن شکیبا مهمانان قسمت های قبلی این برنامه بودند؛ برنامه ای که به نظر می رسد توانسته مخاطبان را جذب کند. به ویژه حضور بهرام افشاری به عنوان همرفیق شکیبا قسمت دوم را بسیار جذاب کرد. حالا پژمان جمشیدی در قسمت سوم باید همرفیق خود را انتخاب کند.

 

در برنامه همرفیق هر مهمان یک نفر را به عنوان دوست صمیمی خود معرفی می کند و در واقع آن دوست صمیمی مهمان دوم برنامه خواهد شد. صفحات برنامه همرفیق و نماوا در اینستاگرام سوال جالبی را مطرح کرده و پرسیده اند از میان 4 گزینه مهراب قاسمخانی، علی انصاریان، سام درخشانی و محسن کیایی کدام یک همرفیق پژمان جمشیدی خواهد شد.

پژمان جمشیدی و سام درخشانی

سام درخشانی و پژمان جمشیدی

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که جمشیدی با سام از بقیه صمیمی تر است. این دو در کارهای زیادی با هم بازی کرده و زوج بسیار موفق هستند. سریال پژمان، فیلم های تگزاس یک و دو، خوب، بد، جلف یک و دو از جمله کارهای مشترک آنها است. در واقع جمشیدی وقتی بازیگری را شروع کرد پارنتر او درخشانی بود اما این الزاما به آن معنا نیست که سام صمیمی ترین رفیق پژمان است.

 

مهراب قاسمخانی و پژمان جمشیدی

مهراب قاسمخانی و پژمان از قبل از بازیگر شدن جمشیدی با هم دوست بودند و ایده سریال پژمان که مهراب و پیمان قاسمخانی با هم آن را نوشتند نیز از دل همین دوستی بیرون آمد. آنها با هم فوتبال سالنی بازیگر می کردند و رفاقت خوبی داشتند و دارند. مهراب قاسمخانی در بازیگر شدن پژمان نقش بسیار مهمی داشت و درواقع دریچه تازه ای را به روی او باز کرد. اما اینها دلیل نمی شود پژمان او را به عنوان همرفیق انتخاب کند.

 

خبر تکمیلی

سام درخشانی همرفیق پژمان شد

 

پژمان جمشیدی و علی انصاریان

رفاقت این دو فوتبالیست قدیمی دیرینه است و فوتبال و باشگاه پرسپولیس عشق مشترک هر دو آنها است اما آیا پژمان یار قدیمی خودش را به برنامه شهاب حسینی دعوت می کند؟ واقعا نمی توان با اطمینان به این سوال جواب مثبت داد.

 

پژمان و محسن کیایی

شاید از رابطه محسن کیایی و پژمان جمشیدی کمتر شنیده باشیم اما این به معنای حذف شدن نام او از میان گزینه های موجود نیست و چه بسی آنها صمیمی ترین رفقایی باشند که البته دوستی آنها از چشم رسانه ها و هوادارن شان دور مانده است.

 

در هر صورت افرادی که علاقه مند هستند می توانند به این سوال در صفحه نماوا یا برنامه همرفیق جواب بدهند و در قرعه کشی تدارک دیده شده شرکت کنند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.