2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رویارویی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

رویارویی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

سام و پژمان بعد از سالها بازی در کنار هم حالا رقیب یکدیگر شده اند و هر یک در سریال های جداگانه بازی کرده اند.

دوات آنلاین -پژمان جمشید و سام درخشانی از زمان ساخت سریال پژمان در کنار هم بازی کرده و کارهای مشترک زیادی انجام داده بودند تا اینکه هر دو تصمیم گرفتند همکاری شان را قطع کنند تا از دور تکرار خارج شوند اما حالا این دو رقیب یکدیگر شده اند. یکی در سریال آفتاب پرست بازی کرده و دیگر در سریال روزی روزگاری مریخ امیوار است بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

پژمان جمشیدی در سریال آفتاب پرست

کار سخت پژمان جمشیدی در آفتاب پرست

خراسان نوشت: هر چند که این زوج کمدی نزد مخاطبان محبوب بودند، اما واضح بود که این محبوبیت همیشگی نخواهد بود و به تکرار می‌افتند، بنابراین جمشیدی و درخشانی تصمیم درستی برای ادامه مسیرشان گرفتند. «شاخ آفریقا» و «آفتاب پرست» سریال‌هایی بودند که پژمان جمشیدی بازی در آن‌ها را پذیرفت. قرار بود سعید آقاخانی «شاخ آفریقا» را تولید کند و جمشیدی و هومن سیدی زوج کمدی آن باشند، اما این مجموعه به تولید نرسید. به این ترتیب سریال نیک‌نژاد اولین مجموعه‌ای است که پژمان جمشیدی پس از جدایی از سام درخشانی در آن دیده شده است. مرداد 1400 با انتشار سریال «قبله عالم»، درخشانی این ‌بار در غیبت رفیق و همبازی سابقش در نمایش خانگی حضور یافت، اما ممیزی و نارضایتی مخاطبان این پروژه را در نیمه راه متوقف کرد.

 

هرچند که «آفتاب پرست» و «روزی روزگاری مریخ» هر دو کمدی هستند، اما این دو مجموعه یک تفاوت اساسی دارند. سریال قاسم خانی کمدی تخیلی است و فضای متفاوتی نسبت به سریال نیک‌نژاد دارد. «روزی روزگاری مریخ» پس از انتشار سه قسمت واکنش‌های منفی و مثبت مختلفی را برانگیخته و «آفتاب پرست» در قسمت اول شروع بدی نداشت. هر دو سریال هنوز در ابتدای راه هستند و نمی‌توان با قطعیت موفقیت آن‌ها را ارزیابی کرد، اما اگر نقش و عملکرد سام درخشانی و پژمان جمشیدی را بررسی کنیم، می‌توان گفت جمشیدی کار نسبتا سخت‌تری در پیش داشته است. او تلاش کرده در نقش «جمال پورشه» حضور متفاوتی نسبت به دیگر کاراکترهای کمدی خود داشته باشد و یادآور نقش‌های قبلی خود نباشد. جمشیدی نقش اصلی «آفتاب پرست» است و با توجه به آن چه در شروع آن دیدیم، بار کمدی سریال روی دوش او بود.

سام درخشانی در سریال روزی روزگاری مریخ

سریال متفاوت سام درخشانی

سریال روزی روزگاری مریخ چند شخصیت اصلی دارد و سام درخشانی ایفای نقش یکی از این شخصیت‌ها یعنی «ناصر» را برعهده دارد. بخشی از لحظات کمدی سریال را ویشکا آسایش، امیر نوروزی و امیرمهدی ژوله خلق می‌کنند و قصه به واسطه آن‌ها جلو می‌رود. سام درخشانی در این مجموعه و در نقش کاراکتر بی‌خیال، بی‌ملاحظه و فریبکار «ناصر» بازی خوبی دارد، اما با توجه به مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، در مقایسه با پژمان جمشیدی کار پرزحمت‌تری نداشته است. البته که ژانر و فضای متفاوتی که «روزی روزگاری مریخ» دارد، ممکن است باعث شود مخاطبان نسبت به «آفتاب پرست»، سخت‌تر با این مجموعه همراه شوند یا با شوخی‌های آن ارتباط برقرار کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.