2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی کامل سریال احضار ؛خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال احضار ؛خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه را که درباره سریال احضار لازم است بدانید می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌ کنندگی محمودرضا تخشید از جمله سریال های است که به سفارش سیما فیلم تهیه شده و در ژانر ماورائی است. خلاصه داستان و بازیگران این سریال در ادامه آمده است.

علیرضا افخمی کارگردان سریال دعوت نحس

سابقه کارگردان احضار

علیرضا افخمی کارگردان نام آشنایی است که البته مدتی بود سریالی از او ندیده بودیم اما سابقه این کارگردان نشان داده هر گاه کاری را دست می گیرد نتیجه بسیار دیدنی و جالب توجه خواهد شد.

 

علیرضا افخمی از سال ۱۳۶۵ با فیلم دست نوشته‌ها وارد سینما شد و در سال 1382 اولین سریال خود به نام تب سرد را ساخت.  سریال های او یک فرشته بود، پنجمین خورشید، زیرزمین،  پنج کیلومتر تا بهشت و پرستاران از دیگر کارهای او است.

عکسی از سریال دعوت نحس

بازیگران سریال احضار

آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، آرش مجیدی و صالح میرزاآقایی  از بازیگران سریال احضار هستند.

عکسی از سریال دعوت نحس

خلاصه داستان سریال احضار

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده - به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌نماید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
MEno 1400/01/29
عالیه این سریال احضار خیلییئ خوبه
ناشناس 1400/01/29
بهترین سریال همون یاور هست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.