2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست

مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست

مینو آذرمگین بازیگر جوانی است که سریال احضار و نقش زهره اولین تجربه جدی تصویری او محسوب می شود.

دوات آنلاین -مینو آذرمگین بازیگر توانایی است. این را از تئاترهایی که کار کرده است به خوبی می توان فهمید. او حالا وارد عرصه تلویزیون شده و در سریال احضار نقش زهره را بازی کرده است.

مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار

مینو آذرمگین بازیگر حرفه ای تئاتر است و همیشه روی صحنه خوش درخشیده اما در عرصه تصویر تجربه زیادی ندارد. بازی در سریال احضار و همکاری با کارگردان مطرحی مانند علیرضا افخمی فرصت خوبی برای او است تا در این حوزه نیز ورود کند و توانایی هایش را نشان بدهد.

 

آن طور که از صفحه اینستاگرام این بانوی هنرمند مشخص است او غیر از بازیگری عکاسی هم می کند و اتفاقا در این رشته نیز تبحر دارد.

مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار

بازی در نقش زهره در سریال احضار

نقش زهره در سریال احضار اولین نقش جدی تصویری آذرمگین است. او در این مجموعه با آدریانا صادقی که نقش مائده را برعهده دارد همکاری نزدیکی دارد. صادقی نیز بازیگری جوان است که سریال احضار نخسیتن تجربه تصویری اش محسوب می شود.

 

در واقع علیرضا افخمی با آگاهی کامل از توانایی های این دو بازیگر جوان تصمیم گرفت آنها را برای نقش اصلی سریالش انتخاب و چهره های جدید را به دنیای بازیگری معرفی کند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.