2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال احضار چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال احضار چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

داستان سریال احضار چیست؟ این مجموعه در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال احضار یکی از مجموعه های جذاب و جالب توجهی است که علیرضا افخمی آن را کارگردانی کرده است. این سریال که در ژانر ماورایی ساخته شده بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال احضار

خلاصه داستان سریال احضار

داستان سریال احضار با سفر یک گروه دانشجویی آغاز می‌شود و یک رقابت عشقی میان دختر عمه و دختر دایی در رابطه مثلثی با یکی از همکلاسی‌هایشان شکل می‌گیرد. محسن کامرانی، رابطه خود را با مائده قطع کرده و قصد ازدواج با زهره را دارد. این دو، همراه با سوسن و شکیبا به یک سفر شمال رفته‌اند و مائده در این سفر تلاش کرده، خاطره محسن کامرانی را فراموش کند. کامرانی به شمال می‌رود تا از زهره خواستگاری کند، اما پس از کش و قوس‌های فراوان و اتفاقات پی در پی، در نهایت همگی به تهران باز می‌گردند اما در تعقیب و گریزهای آنها، ماشین کامرانی به دره سقوط می‌کند. او نجات پیدا می‌کند، اما در راه بیمارستان به دلیل خونریزی مغزی جان خود را از دست می‌دهد. بعد از آن شیطان در قالب روح کامرانی وارد داستان می شود و ...

عکسی از سریال احضار

ساعت پخش و تکرار سریال احضار

این مجموعه هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

 

تعداد قسمت های سریال احضار

سریال احضار که محصول سیما فیلم است تولید سال 1400 است که اولین بار در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. این مجموعه در 30 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال احضار

نقدی بر سریال احضار

ایمنا نوشت: ... سریال احضار را می‌توان در کارنامه افخمی، چند گام به عقب دانست. گویی او در ارائه میزانسن‌های ابتدایی نیز مشکل دارد. به نظر می‌رسد افخمی تنها به ادای دیالوگ‌ها توسط بازیگران بسنده کرده و تکنیک و میزانسن برای او چندان اهمیتی ندارد. در آثار ژانر وحشت، نور و سایه، نقش بسزایی دارد، اما حتی نورپردازی نیز در احضار چندان مورد توجه قرار نگرفته است. جنگل‌های شمال، در تاریکی شب، چنان در نور فرو رفته‌اند که در دست گرفتن چراغ قوه توسط بازیگران، بیشتر به شوخی می‌ماند.

 

احضار حتی در روایت ساده یک داستان نیز الکن است و نتوانسته دلهره و ترسی که لازمه چنین ژانری است، در مخاطب ایجاد کند. علاوه بر این سریال احضار نه از لحاظ تکنیکی اثر استانداردی است و نه از جنبه‌های دیگر همچون روایت داستان و خلق یک فضای ترسناک....

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.