2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاهها

اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاهها

باید همه به این باور برسند که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نه تنها از لحاظ فرهنگی و اجتماعی مشکل‌ساز نیست بلکه می‌تواند جلوی بروز برخی از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی را نيز بگیرد.

دوات آنلاین-وزیر ورزش و جوانان حضور خانواده ها در ورزشگاهها را نیازمند همكارى همه دستگاه هاى مسئول و حمايت مراجع فرهنگى و دينى دانست. مسعود سلطانی‌فر در گفت وگو با روزنامه قانون به نحوه حضور برخی زنان در ورزشگاه به هنگام مسابقات اخیر لیگ جهانی والیبال نیز پرداخته است. او گفت: این گونه نبود که همه با بلیت‌فروشی بيايند یا همه گزینشی در ورزشگاه حاضر شوند. در حقیقت روشي تلفیقی بود. تعدادی بلیت خریدند، تعدادی نيز خانواده بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران بودند که به ورزشگاه رفتند. در حقیقت تلفیقی از چند گروه بودند که آمدند مسابقات را دیدند. اتفاق خوبی بود.

سلطانی‌فر ادامه داد: به هر حال عوامل و دستگاه‌های مختلفی در این قضیه دست اندرکار هستند که باید همگرایی و تعامل بین همه آن‌ها به وجود بیاید و همه به این باور برسند که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها نه تنها از لحاظ فرهنگی و اجتماعی مشکل‌ساز نیست بلکه می‌تواند جلوی بروز برخی از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی را نيز بگیرد. امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده و جلساتی که در شورای اجتماعی کشور و دیگر تشکل‌ها می‌گذاریم، کار توجیهی انجام دهیم و همه را به این باور برسانیم كه این هماهنگی ایجاد شود و اول در رشته‌های سالنی و بعد در سایر رشته‌ها بتوانیم زمینه حضور مناسب و سازنده خانواده‌ها را فراهم کنیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.