2024/10/18
۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
پیشنهادات ما
آغاز لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه

آغاز لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه

«مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج روز چهارشنبه گفت: فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه با حضور 10 تیم آغاز می شود.

دوات آنلاین-«مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج روز چهارشنبه گفت: فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه با حضور 10 تیم آغاز می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هفته نخست این رقابت ها اوایل شهریور ماه و به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار می شود.

تیم شطرنج دامون ساخت شمال به سرپرستی رضا مشمولی در سال های اخیر همواره در لیگ برتر شطرنج حضور داشته و هفته نخست این رقابت ها را میزبانی می کند. تیم دامون ساخت شمال در فصل گذشته لیگ برتر شطرنج در جایگه سوم ایستاد.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران هر تیم پنج شطرنجباز مرد و دو بازیکن زن خواهد داشت که رقابت های آنان در پنج میز برگزار می شود.

پهلوان زاده گفت: در مرداد ماه نشست هماهنگی لیگ برتر شطرنج ایران در فصل جدید برگزار می شود و شمار دقیق تیم ها و میزبانان هر هفته نیز مشخص خواهد شد.

تیم شطرنج سایپا سال گذشته با کسب 84.5 امتیاز قهرمان لیگ برتر شطرنج کشور شد و تیم های ذوب ‌آهن با 73.5 امتیاز و دامون ساخت شمال با 60 امتیاز به مقام دوم و سوم رسیدند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.