2024/09/19
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
پیشنهادات ما
بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد! + تصویر

بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد! + تصویر

ماجرا از این قرار است که در روز ششم از برگزاری مراسم‌ فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۲۴، لباس یکی از سلبریتی‌ها توجه همگان را به خود جلب کرد. شاید تصور کنید که لباس مجلسی و با شکوه این بازیگر سبب شده تا آنها جذب او شوند. اما دقیقا برعکس این موضوع اتفاق افتاده است.

ماجرا از این قرار است که در روز ششم از برگزاری مراسم‌ فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۲۴، لباس یکی از سلبریتی‌ها توجه همگان را به خود جلب کرد. شاید تصور کنید که لباس مجلسی و با شکوه این بازیگر سبب شده تا آنها جذب او شوند. اما دقیقا برعکس این موضوع اتفاق افتاده است. بله لباس سلبریتی مشهور تیلدا سوئینتون در خبرگزاری‌ها مورد انتقادی‌های زیادی قرار گرفت. نوع لباس تیلدا بر روی فرش قرمز باعث ایجاد سوالات زیادی در مخاطبان و شرکت کنندگان شد. به این ترتیب بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد!

 

انتخاب لباس ساده برای این جشنواره مناسب بود؟

اغلب لباس‌هایی که در جشنواره‌ها و این مراسمات استفاده می‌شود، در زیر ذره بین قرار می‌گیرد. رسانه‌ها نیز این موارد را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌‌دهند. از طرفی این نوع مراسم‌ها مکانی‌ برای عرضه و تبلیغ برند‌های معروف و  طراحان لباس می‌باشد. اولین موردی که می‌توان در زمینه لباس ساده در فرش قرمز و جشنواره‌ها به آن اشاره داشت، رسمی بودن در بهترین حالت ممکن است.

 

 داشتن استایلینگ نیز از موارد مهمی می‌باشد که شرکت کنندگان باید به آن دقت نمایند. در کل در جواب به این سوال می‌توان گفت اگر نکات گفته در بالا در انتخاب لباس رعایت شود، می‌توان لباس ساده نیز پوشید. چرا که یکی از دلایل استفاده از لباس‌های پرزرق و برق برای سلبریتی‌ها تبلیغات صنعت مد و فشن می‌باشد.

بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد

ترندترین لباس‌ها برای مراسم جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۴

یکی از موضوعات مهم در جشنواره فیلم ونیز در ارتباط با استایل و نوع لباس بازیگران می‌باشد. امسال نیز در دنیای مد و فشن به لباس‌های ترند سلبریتی‌هایی که بر روی فرش قرمز رفتند، توجه زیادی شد. اگر بخواهیم به رنگ‌های ترند ۲۰۲۴ در این جشنواره اشاره‌ای داشته باشیم، رنگ زرشکی و قرمز از رنگ‌هایی بود که زیاد به چشم می‌خورد. جنا اورتگا با پیراهن به جنس تور و رنگ قرمز توجه همگان را به خود جلب کرده بود.

 

رنگ لباس روشن به همراه پار‌چه‌ای با کاردست نیز در تن کیت بلانشت خودنمایی می‌کرد. بنابراین ترکیبی از سادگی و پارچه‌های کار دست شده نیز جز ترندترین لباس برای مراسم جشنواره ونیز ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. پیراهن بلند با پارچه‌ای به جنس حریر در رنگ‌های قهوه‌ای و نود نیز جزء ترند‌هایی بود که در تن آنجلینا جولی مشاهده شد.

بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد

بهترین ویژگی‌های لباس مجلسی جشنواره

از ویژگی‌های که برای لباس مجلسی جشنواره به آن اشاره می‌کنیم موارد زیر می‌باشد.

 

قد لباس

لباس‌های مجلسی در رنگ‌ها، طرح‌ها و با قدی متفاوت انتخاب می‌شوند. اما برای شرکت در جشنواره بهتر است به سراغ لباس‌های با قد بلند و ماکسی رفت. در نظر داشته باشید که بلند بودن قد لباس باعث رسمی نشان دادن و جذابیت لباس خواهد شد. البته ناگفته نماند که افرادی با قدی کوتاه نباید قد لباس را به گونه‌ای انتخاب کنند که تا روی کفش را بپوشاند. بلکه بهتر است کمی بالاتر از مچ پا باشد.

 

جنس لباس

یکی از موضوعاتی که در زمان خرید لباس مجلسی جشنواره باید به آن دقت شود، جنس لباس و کیفیت پارچه است. به طور کلی لباس‌هایی با جنس پارچه لمه، تور، گیپور، ساتن، ابریشم و مخمل برای این کار از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شوند. به این نکته توجه نمایید که  لباس‌هایی با جنس کتان یا نخ مناسب مراسمات رسمی مانند برگزاری جشنواره نیست.

 

استفاده از پارچه کار شده در لباس مجلسی

در بخش مقدمه راجع به بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد! مطالبی را بیان کردیم. اکنون یکی از گزینه‌هایی که جزء ویژگی‌های لباس مجلسی برای جشنواره است، می‌پردازیم. اگر شرکت کننده در جشنواره قصد داشته باشد که جذابیت خود را دوچندان کند، بهتر است به سراغ لباس‌های مجلسی برود که کار شده باشد.

 

بهترین مکان برای خرید لباس مجلسی باکیفیت برای مراسمات

اگر می‌خواهید یک خرید دلخواه و ایده‌آل در این زمینه داشته باشید، باید بهترین مزون‌های لباس مجلسی زنانه در تهران را مورد بررسی قرار دهید. خرید از این مزون‌ها بیشتر نیازها و سلیقه‌های افراد را پوشش داده و نتیجه پایانی رضایت بخش خواهد بود. یکی از مزایای انتخاب لباس مجلسی از مزون‌ها این است که ایرادهای اندامی از طریق این نوع لباس برطرف می‌شود. علاوه بر این کیفیتی که پارچه لباس‌های مجلسی در مزون‌ها دارد در مقایسه با مکان‌های دیگر بالاتر است. در ضمن اگر لباسی به تن گشاد یا گاها تنگ باشد، قابل تغییر در سایز می‌باشد.

بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد

بازیگران چگونه لباس های خاص پیدا می‌کنند

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که چگونه بازیگران و چهره های مطرح سینما بهترین لباس های روز دنیا را پیدا می‌کنند. پاسخ آن بسیار ساده است، با استفاده طراحانی که تمرکز آن ها روی طرح های قدیمی و کهن می‌‌باشد. برخلاف باور عموم مردم که فکر می‌کنند لباس بازیگران مشهور همه طراحی خاص و جدید است، لباس آن ها معمولا یک طرح کهن از فرهنگ و قومی دیگر است که می‌تواند جذاب به نظر برسد. به همین دلیل است که تلاش می‌شود، همواره در هر جشنواره لباسی خاص بپوشند تا دیده شوند و همه در مورد آن ها صحبت کنند.

 

سخن نهایی

در مطالب بالا مطالبی را راجع به جشنواره فیلم ونیز و لباس‌های دیده شده در آن بیان کردیم. با توجه به اینکه لباس‌های پوشیده شده در جشنواره توسط سلبریتی‌ها مورد توجه همگان است، داشتن یک استایلینگ مناسب از اهمیت ویژه برخوردار می‌باشد. ویژگی‌هایی که در انتخاب لباس مجلسی در جشنواره باید به آن دقت شود، قد لباس، جنس و نوع پارچه انتخابی است.

 

 غالبا لباس‌های ماکسی با جنس‌های ابریشم، ساتن، گیپور و مخمل از گزینه‌های پیشنهادی مناسب در این زمینه خواهد بود. بهترین لباس‌های مجلسی در ایران را می‌توان از مزون‌ها در تهران خریداری کرد. ساده بودن لباس برای لباس‌های مجلسی از رسمی بودن و جذابیت لباس کم خواهد کرد. به همین علت بازیگر زن مشهور با لباس معمولی‌اش خبرساز شد!

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.