2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
آغاز لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه

آغاز لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه

«مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج روز چهارشنبه گفت: فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه با حضور 10 تیم آغاز می شود.

دوات آنلاین-«مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج روز چهارشنبه گفت: فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران از شهریور ماه با حضور 10 تیم آغاز می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هفته نخست این رقابت ها اوایل شهریور ماه و به میزبانی استان مازندران در شهر ساری برگزار می شود.

تیم شطرنج دامون ساخت شمال به سرپرستی رضا مشمولی در سال های اخیر همواره در لیگ برتر شطرنج حضور داشته و هفته نخست این رقابت ها را میزبانی می کند. تیم دامون ساخت شمال در فصل گذشته لیگ برتر شطرنج در جایگه سوم ایستاد.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: در فصل جدید لیگ برتر شطرنج ایران هر تیم پنج شطرنجباز مرد و دو بازیکن زن خواهد داشت که رقابت های آنان در پنج میز برگزار می شود.

پهلوان زاده گفت: در مرداد ماه نشست هماهنگی لیگ برتر شطرنج ایران در فصل جدید برگزار می شود و شمار دقیق تیم ها و میزبانان هر هفته نیز مشخص خواهد شد.

تیم شطرنج سایپا سال گذشته با کسب 84.5 امتیاز قهرمان لیگ برتر شطرنج کشور شد و تیم های ذوب ‌آهن با 73.5 امتیاز و دامون ساخت شمال با 60 امتیاز به مقام دوم و سوم رسیدند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.