2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
قتل شوهر صیغه‌ای همسر سابق

قتل شوهر صیغه‌ای همسر سابق

این مرد به خانه همسر سابق خود رفته بود که در آنجا با مردی غریبه مواجه شد و ...

دوات آنلاین-مردی که به اتهام قتل شوهر صیغه ای همسر سابقش بازداشت شده است می گوید با دیدن مردی نامحرم بالای سر بچه هایش کنترل خود را از دست داده و حادثه خونین را رقم زده است.

 

به گزارش جوان، اوایل فروردین ماه امسال قاضی شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از درگیری خونین در یکی از خیابان های شرق تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی به نام شاهین که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند همچنین مشخص شد که همسر صیغه ای شاهین که ناهید نام داشت به شدت زخمی شده است.

 

ناهید با جملاتی بریده به مأموران پلیس گفت: سال ها قبل از شوهرم که الیاس نام داشت طلاق گرفتم و صیغه شاهین (مقتول) شدم. لحظاتی قبل الیاس برای کاری به خانه ام آمد و زمانی که با شاهین مواجه شد با او درگیر شد. من برای جدا کردن آنها وارد درگیری شدم که زخمی شدم و شاهین هم با ضربه چاقوی الیاس به قتل رسید. در حالی که بررسی ها در جریان بود به بازپرس خبر رسید که عامل حادثه در حالی که با لباس های خونین در حال فرار بوده به دست مأموران گشت پلیس بازداشت شده است.

 

متهم در محل حادثه به قتل مرد جوان و زخمی کردن همسر سابقش اعتراف کرد و به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس همزمان با ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند و از زن زخمی که شاهد قتل بوده تحقیق بیشتری انجام دادند.

 

شوهر صیغه‌ام جلوی چشمانم به قتل رسید

وی در حالی که به سختی حرف میزد گفت سال های قبل با الیاس ازدواج کردم، زندگی ما در طول سال ها با وجود اینکه چند فرزند هم داشتیم با فراز و نشیب های زیادی روبه رو شد و در نهایت با هم اختلاف پیدا کردیم. خیلی تلاش کردیم به خاطر فرزندانمان با هم زندگی کنیم اما فایده ای نداشت چون اخلاق و روحیات ما با هم تفاوت زیادی داشت تا اینکه ۱۰ سال قبل از هم جداشدیم.

 

پس از جدایی، فرزندانم برای زندگی همراه من شدند و در این مدت هم الیاس هر چند وقت یکبار برای دیدن فرزندانش به خانه ام می آمد، مدتی قبل با شاهین آشنا شدم و او مرا صیغه کرد و از آن زمان به بعد به خانه ام رفت و آمد داشت تا اینکه روز حادثه همراه شاهین در خانه بودیم که زنگ خانه نواخته شد، شاهین در را باز کرد که صدای الیاس به گوشم رسید که می گفت شما در خانه همسر سابقم چه کار می کنید، وقتی شاهین به او گفت که شوهر صیغه ای من است، الیاس از کوره در رفت و با هم درگیر شدند. درگیری آنها به داخل خانه کشانده شد و من هم با اداره پلیس تماس گرفتم و در خواست کمک کردم. در حالی که منتظر مأموران پلیس بودم تلاش کردم مانع درگیری آنها شوم اما فایده ای نداشت و لحظاتی بعد درگیری آنها بالاگرفت که الیاس به داخل آشپزخانه رفت و چاقوی برداشت و با آن ضرباتی به من و شوهر صیغه ای ام وارد کرد و بعد به سرعت از خانه ام فرار کرد. دقایقی بعد مأموران پلیس و عوامل اورژانس از راه رسیدند، اما شاهین براثر شدت جراحات و خونریزی شدید فوت کرد.

 

پشیمانم

قاتل صبح دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد و با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد.

 

وی گفت: ۱۰ سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم، فرزندانم با او زندگی می کردند و به همین خاطر من به خانه او رفت و آمد داشتم تا اینکه روز حادثه برای دیدن فرزندانمان به خانه همسرم سابقم رفتم که در خانه را مرد غریبه ای به رویم باز کرد و وقتی سؤال کردم در خانه همسر سابقم چه کار می کند، گفت شوهر صیغه ای همسر سابقم است. از آنجایی که نمی خواستم مرد غریبه و نامحرمی بالا سر فرزندانم باشد خیلی عصبانی شدم و به او گفتم از آنجا برود و دیگر به این خانه برنگردد که او هم گفت به من ربطی ندارد و درگیری ما آغاز شد. من قصد قتل او را نداشتم و فقط می خواستم او را بترسانم که از آشپزخانه چاقویی برداشتم و این اتفاق تلخ رخ داد و الان هم خیلی پشیمان هستم.

 

متهم در ادامه به دستور قاضی شفیعی راهی زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.