2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اتفاق تازه در سریال پایتخت 6؛ اعضای بدن بابا پنجعلی اهدا می‌شود

اتفاق تازه در سریال پایتخت 6؛ اعضای بدن بابا پنجعلی اهدا می‌شود

مرگ بابا پنجعلی خبری است که از پیش درباره سریال پایتخت 6 اعلام شده بود اما حالا یکی از بازیگران توضیحات بیشتری در این باره داده است:

دوات آنلاین-سریال پایتخت 6 پر از اتقاثات تازه و هیجان انگیز است که گوشه‌های کوچکی از آن مانند بازگشت بهبود و ... در خبرها منتشر شده بود. یکی از اتفاقات نیز مرگ بابا پنجعلی است که البته موضوع به همین سادگی نیست زیرا اعضای بدن بابا پنجعلی اهدا شده و همین امر اتفاقاتی را پیش خواهد آورد.

 

حضور بهنام بانی در سریال پایتخت

خبر آنلاین نوشت: سلمان خطی بازیگر نقش تقی، برادر نقی معمولی درباره سریال پایتخت۶ از حضور کوتاه بهنام بانی در بخشی از این سریال خبر داد و گفت: من در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود. معتقدم فصل ششم سریال پایتخت که نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود با ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود.

نقی معمولی و بابا پنجعلی در سریال پایتخت

ماجرای مرگ بابا پنجعلی

خطی که نقش برادر نقی معمولی را در این سریال بازی می‌کند درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد. شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود.

 

چند روز قبل هم عکسی از مراسم ازدواج رحمت منتشر شده بود البته بازیگر این نقش ازدواج رحمت را نه تایید کرده بود و نه تکذیب بنابراین احتمال دارد عکس مربوط به خواب دیدن یا رویای رحمت باشد. یا شاید همواقعا ازدواج کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
Nirvana 1398/12/04
پایتخت 6 حتما جذابه! مخصوصا با حضور مهران احمدی و نبود پنجعلی و به خصوص بهنام بانی! جالب بودن داستان اینجا بود که بهبود با زنش برمیگرده! منتظرت میمونیم پایتخت 6
ناشناس 1398/12/04
اصلا هم این طورنیس....خیلی مسخره بود،بهتر که مرد😤
ناشناس 1398/12/04
باسلام به نظرمن این سریال بابازی علیرضاخمسه یا همان باباپنجعلی جالب ودیدنی است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.