2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
معرفی سریال روزگار  که از شبکه 3 پخش می‌شود+ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی سریال روزگار که از شبکه 3 پخش می‌شود+ خلاصه داستان و بازیگران

سریال روزگار که روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود بازیگران نام‌آشنایی دارد و از ان دست سریال‌هایی است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

دوات آنلاین-سریال روزگار که از شبکه 3 پخش می شود سریالی اجتماعی است که بازیگران مطرحی در آن بازی کرده‌اند و داستان آن نیز جذاب و تماشایی است.

 

سریال روزگار را  سیامک صرافت و سهیل سلیمی به صورت مشترک کارگردانی کرده‌اند و تهیه‌کنندگی  آن نیز برعهده سیدمازیار ‌هاشمی و  مهدی صفی‌یاری بوده است.

عکسی از سریال روزگار

خلاصه داستان سریال روزگار

سریال روزگار با نگاهی آسیب‌شناسانه، کنکاشی در رفتارهای فردی و اجتماعی‌ است که مسائل و مشکلات مبتلا به جامعه امروز را روایت می‌کند. داستان این سریال در تهران اتفاق می‌افتد.

عکسی از سریال روزگار

سریال روزگار چند قسمت است

این سریال ۱۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش شود.

عکسی از سریال روزگار

بازیگران سریال روزگار

بازیگرانی چون حبیب دهقان‌نسب، فریده سپاه‌منصور، حسین سلیمانی، علیرضا اوسیوند، سوگل طهماسبی، عطا عمرانی،محمد فیلی، مهدی امینی‌خواه، خشایار راد، مهرداد ضیایی، افشین سنگ‌چاپ، زهرا سعیدی، زهره حمیدی، ساغر عزیزی، کریم امینی، آبان عسکری، مینا نوروزی، نیلوفر شهیدی، ارسطو خوش‌رزم، بیتا خردمند، حمیدرضا هدایتی، افسانه ناصری، حشمت آرمیده، حسین پورکریمی و... در این سریال بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.