2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما و هر آنچه باید بدانید

معرفی کامل بازی ghost of tsushima یا شبح تسوشیما و هر آنچه باید بدانید

بازی ghost of tsushimaیا شبح تسوشیما که برای پلی استیشن 4 طراحی شده می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها باشد که گیمرها را حسابی مجذوب خواهد کرد.

دوات آنلاین-بی شک بازی ghost of tsushimaیا شبح تسوشیما در فهرست جذاب‌ترین عنوان‌های کنسول پلی استیشن 4 جا دارد. استودیو ساکر پانچ مسولیت ساخت و توسعه این بازی را بر عهده گرفته و روی جزییات بازی متمرکز شده است. از جمله از این جزییات می‌توان به محیط بازی اشاره کرد. محیط  فعال و پویای این بازی به قطع یقین شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

محیط بازی ghost of tsushima

جیسون کانل که کارگردان هنری بازی شبح تسوشیما است، در آخرین مصاحبه خود می‌گوید: متحرک ساختن محیط و جزئیات آن که در دنیای واقعی نیز تحرک دارند از همان شروع توسعه در ذهن ما قرار داشت. هرچند این تصمیم یک هدف بلند پروازانه به نظر می‌رسید که خوشبختانه امروز در حال رسیدن به این مرحله و دست‌یابی به این هدف هستیم. وقتی وارد دنیای این بازی  می‌شوید ناگهان شگفت‌زده و متعجب خواهید شد و در کمال تعجب خواهید گفت: اوه ، خدای بزرگ ، این جا همه چیز در حال حرکت است.

تصاویر بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما

اختیارات گیمرها در بازی شبح تسوشیما

لازم به ذکر است بازی ghost of tsushima در سبک جهان و به طور جهان باز است. به همین دلیل آزادی عمل در انتخاب نحوه انجام ماموریت یک اصل مهم و حیاتی به حساب می‌آید.

 

کانل در قسمت دیگری از گفت و گو در این باره نیز سخن گفت، او می گوید: کاربر بازی این اختیار و اجازه را خواهد داشت تا شیوه دلخواه خود را انتخاب کرده و ماموریت خود را انجام دهد. کسانی هستند که شیوه سامورایی را  دوست دارند و می‌خواهند با این روش  ماموریت خود را انجام دهند. برخی افراد نیز هستند که وارد میدان  جنگ و نبرد می‌شوند و برای خود از دشمنان حریف می‌طلبند و کسانی هم هستند که تمایل دارند مانند  یک شبح ماموریت خود را انجام دهند. بازی ما برای همه افراد انتخاب‌های جدید و مناسبی دارد و این مسئله در حین مواجه و برخورد با ماموریت‌ها به‌طور یقین به راحتی برای کاربران قابل درک خواهد بود.

تصاویر بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما

سبک و موضوع بازی شبح تسوشیما

این بازی ویدیویی تک تفره، به وسیله ساکر پانچ پروداکشنز گسترش یافته و در سبک مخفی کاری و ماجراجویی  و اکشن  قرار خواهد داشت  که برای  پلی  استیشن فور قابل اتجام است.

 

قصه بازی حول سرزمین تسوشیما است که در نخستین حمله و تهاجم مغول‌ها به سرزمین ژاپن ادامه خواهد داشت. 

 

تا جایی که مطلع هستیم در این بازی از سلاح‌های سرد همچون تیرکمان ، شمشیر و ... استفاده می شود که هم زمان سوار کاری  و هم موقع پیاده روی قادر به استفاده از آنها خواهیم بود.

 

سازندگان بازی اعتقاد دارند که بازی شبح تسوشبما سبک متفاوتی از مبارزات را به نمایش خواهد گذاشت. آنها این  باور را دارند که برای غالب شدن بر دشمنان و پیروزی در مبارزه در وجب به وجب خاک به خون کشیده سرزمین ژاپن باید روش‌های قدیمی را فراموش کرده و از روش‌ها و تکنیک‌های پیچیده و جدیدتری که در بازی وجود دارد استفاده کنیم.

تصاویر بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما

فضای بازی  ghost of tsushima

با ورود شما به دنیای بازی در یک چمن‌زار بزرگ و خارق العاده قرار می گیرید که فضای بصری خیره‌کننده و شگفت‌انگیز دارد. این فضا متشکل از خانه‌های سوخته است که در دور دست ها به چشم می خورد و آسمان تاریک و تیره که مملو از دود آتش است.

 

بعد از شروع بازی هیچ خبری از قطب نما و نقشه و راهنما نیست و این یعنی تجربه خالص گیم پلی در بازی شبح تسوشیما که شمارا مجبور به استفاده از علائم بصری و طبیعی بازی می کند.

تصاویر بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما

جنگ در دنیای بازی شبح تسو شیما

همان طور که انتظار می رفت این بازی پر است از قطع کردن دست و سر و پا، شمشیر بازی، جا خالی دادن و بسیاری از دیگر اتفاق های جنگ‌جویانه شبیه به دنیای سامورایی‌ها که امری کاملا واضح و طبیعی است.

 

بعد از دیده شدن دشمن‌های قوی و قدرتمند و در عین حال ماهر و خشن قسمت‌های مربوط به جا خالی دادن و دفاع و همچنین مهارت های مشابه به آنها بیشتر به چشم می‌خورد.

 

بعد از عبور از مراحل اولیه نوبت به مرحله نجات کاهن بزرگ در معبد می‌رسد که سرشار از مخفی کاری است. شما با دقت زیاد  و اندکی مهارت خود به راحتی می توانید چندین دشمن خود را با هم به طور هم زمان نابود کنید.

تصاویر بازی  ghost of tsushima یا شبح تسوشیما

شباهت‌های شبح تسوشیما با سکیرو

این  دو بازی تنها وجه مشابهی که دارند این است که هر دو از دوربین سوم شخص استفاده می‌کنند و حتی سیستم مبارزاتی آن دو نیز هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند. سکیرو تاکید روی المان‌های فانتزی  با گیم پلی سخت و نسبتا سرعتی به همراه جهانی نیمه باز دارد در حالی که شبح تسو شیما تاکید روی گیم پلی  کندتر و مبارزات واقع گرایانه همراه با جهانی کاملا باز به روایت سینماتیک از یک دوره تاریخی مشخص در ژاپن دارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما یا The last of us 2

 

جذابیت خاص بازی

گلد فارب مدیر روابط عمومی، استودیو ساکر پانچ در جدیدترین مصاحبه خود می گوید: با این که شما بازی ghost of tsushima  را با شخصیت  جین که یک سامورایی است شروع می کنید اما قادر خواهید بود این شخصیت را در بازی ارتقا دهید.

 

خرید بازی

شما با مراجعه به پیج بازی در فروشگاه پلی استیشن قادر خواهید بود این محصول را پیش خرید کنید. البته شایان ذکر است که این بازی فقط و فقط برای پلی استیشن فور می باشد و البته که شما باید با خرید کارت گیفت حساب پی اس ان خود را در پلی استیشن شارژ نمایید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.