2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
معرفی کامل قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما یا  The last of us 2

معرفی کامل قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما یا The last of us 2

قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما چه ویژگی‌هایی دارد؟ داستان The last of us 2 چیست و نسبت به قسمت قبلی چه امکاناتی به آن اضافه شده است؟

دوات آنلاین-قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما یا  The last of us 2به قطع یقین امکانات فراوانی برای همه گیمرها خواهد داشت و بی شک در کم ترین درجه سختی نیز بازی پرهیجان خواهد بود. نکته جالب بازی این است که تمامی کاراکترها و شخصیت‌های این بازی ضربان قلب دارند.

 

گیمرهایی که نسخه اول این بازی را انجام داده  و تجربه کرده‌اند قطعا لحظه‌های پراسترس و سخت و پر از چالش بازی را از یاد نمی‌برند. بازی که امروزه تمامی کسانی که اکانت پلی استیشن پلاس را دارند می‌توانند به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای به طور رایگان دانلود کرده و بازی کنند.

عکس  قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما

شخصیت اصلی بازی آخرین بازمانده از ما

قصه بازی تقریبا پنج سال بعد از اولین نسخه اتفاق می افتد. الی ۱۹ساله شخصیت و بازیکن  کنترل بازی است که با یک گروه مرموز درگیر جنگ می‌شود. الی بعد از برگشت پیش برادر جوئل در کمپ تامی با دختری به اسم تینا که از پیش در آنجا بود آشنا شده و به دوست‌های صمیمی یکدیگر تبدیل می‌شوند.

هیجان بازی The last of us 2 را تجربه کنید

داستان بازی The last of us 2

قصه بازی The last of us 2  از این قرار است که نوعی قارچ انگلی به طور مرموزی در ایالات متحده شیوع پیدا می‌کند، کنترل مغز انسان‌ها را بر دست می‌گیرد و از بدن آنها تغذیه و آنها را به موجودات خونخواری تبدیل می‌کند.

 

نسخه دوم آخرین بازمانده از ما  در حالی ادامه می یابد در نسخه اول جوئل، الی را از دست گروه کرم‌های شب تاب، نجات داده و به یک پناهگاه که تعدادی از بازمانده‌ها آن را درست کرده‌اند می‌برد.

 

بعد از پنج سال با جمع شدن بازمانده‌ها این پناهگاه شبیه به یک شهر کوچک می‌شود. الی به همراه تعدادی از دوستان و نوجوانان شهر از پناهگاه بیرون می‌روند تا بیرون از پناهگاه را پاکسازی کنند اما با یک گروه مرموز و خطرناک در وسط راه رو به رو می‌شوند و در آخر مرگ یکی از همراهان الی باعث ایجاد انگیزه برای انتقام در او می‌شود.

در بازی The last of us 2 چه اتفاقی م یافتد

گفت و گو با کارگردان بازی آخرین بازمانده از ما

نیل دراکمن کارگردان بازی پر هیجان The last of us 2 در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بخش‌هایی در این بازی وجود دارد که در آن گیمرها با دشمن‌های انسانی و یا کلیکرها، همان موجودات شبیه به زامبی مواجه می‌شوند و این اتفاق استرس و هیجان مخصوص به خود را دارد.

 

نیل دراکمن در ادامه گفت: در این بازی ما گزینه‌های فراوانی قرار داده‌ایم و می دانیم که کاربران بازی از لحاظ مهارت در یک سطح نیستند. این گزینه‌ها از لحاظ شنیداری و دیداری نیز با یکدیگر متفاوت است . در یک کلام بازی را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که همه کاربران و گیمرها در هر سطح مهارت و سلیقه‌ای بتوانند آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند.

 

با وجود اینکه هنوز هیچ اطلاعات کامل و دقیق درباره این گزینه‌ها در دسترس نیست اما دراکمن این اطمینان را می‌دهد که به هر جهت حتی با وجود تفاوت در این موارد باز هم از هیجان ماجراهای الی چیزی کم نمی‌شود و کاربران با مهارت‌های زیاد قادر خواهند بود تا درجه سختی آن را بالاتر برده و از قابلیت شنیداری نیز در این مراحل بهره مند شوند تا سطح استرس و هیجان بازی از قبل بالا تر برود.

قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما نسبت به قسمت اول چه تغییراتی کرده است

جذابیت‌های خاص آخرین بازمانده از ما 2

آنتونی نیومن طراح بازی، می‌گوید: تمام جنبه‌ها و حالت‌های بازی ارتقا یافته است. یکی از این حالت‌ها ضربان قلب الی است. زمانی که الی در جایی پناه می گیرد و یا می‌دود  ضربان قلب بالا پایین و نفس‌هایش سنگین می‌شود اما نکته قابل توجه این بازی آن است که نه تنها الی بلکه همه اشخاص موثر در بازی از زامبی‌ها تا سگ‌ها که جدید به بازی افزوده شده است و ... قلب دارند. حتی در هنگام نزدیک شدن به دشمن و ... نیز ضربان قلب تغییر می‌کند.

 

این ویژگی جدید بازی را پر هیجان و جذاب تر می‌کند. نیومن خود در ادامه گفت: سعی کردم با توجه به ضربان قلب دشمن آن‌ها را شناسایی کنم.

شخصیت های قسمت دوم بازی آخرین بازمانده از ما  چه کسانی هستند

موضوع بازی آخرین بازمانده از ما 2

طبق یافته‌های ما از صحبت‌های نیل دراکمن این بازی در تضاد با بازی قبل است. بازی قبل داستانی بود آمیخته با عشق و لبریز از محبت اما حالا قرار است با روایتی سرشار از خشم و انتقام و کینه روبه‌رو شویم.

 

شما با داشتن اکانت پلی استیشن پلاس میتوانید این بازی را پیش خرید کرده و در عین حال به طور رایگان تجربه کنید.

خیلی ها منتظر بازی The last of us 2 هستند

زمان انتشار این بازی مهیج

این بازی یکی از بزرگ ترین اثرهای سونی برای پلی استیشن ۴ است که در ۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با بیست و یک فوریه ۲۰۲۰ منتشرمی‌شود. و پلتفرم هدف بازی نیز به عنوان مدل پایه این کنسول محسوب خواهد شد.

 

قیمت بازی

برای این بازی هنوز قیمت مشخصی وجود ندارد اما حتما طراحان بازی با قیمت کمتری آن را پیش فروش می نمایند. موتور گرافیکی که برای انجام این بازی در نظر گرفته شده، گرافیک مخصوص و اختصاصی شرکت ناتی داگ می باشد که در گذشته نیز در ساخت بازی‌های دیگری هم مورد استفاده قرار داده شده بود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.