2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سال موش چگونه سالی است و چه ویژگی‌هایی دارد

سال موش چگونه سالی است و چه ویژگی‌هایی دارد

سال 99 سال موش است اما آیا سال موش سال خوبی محسوب می‌شود یا این‌که تقویم چینی برای آن اتفاقات بدی را پیش بینی کرده است؟

دوات آنلاین-سال 99 طبق تقویم چینی سال موش است. از نظر تقویم چینی وقتی سال به موش می‌رسد یعنی یک دور کامل سالی که به نام حیوانات است طی شده‌ است. سال موش سال تلاش‌های خستگی ناپذیر است.

 

متولیدن سال موش

متولدین سالهای: 1279، 1291، 1303، 1315، 1327، 1339، 1351، 1363، 1375، 1387، متولد سال موش محسوب می‌شوند.

 

متولد سال موش بسیار جذاب و دلرباست ـ همیشه خوش شانس و فرصت طلب است . دوستار گل و زیبائی است ، در قلبش همیشه مكانی برای درماندگان وجود دارد . عاشق اسب سواری و ماهیگیری است . رنگ آبی اثر عجیبی روی او دارد ، فوق العاده حساس و پاكباز است .

 

مشاغل مناسب برای متولد سال موش: مغازه دار، سمسار، فروشنده دوره گرد، حسابدار، كارمند رسمی ( عالی رتبه یا جزء )، مدیر تبلیغات، روزنامه نگار، تاجر ( یا شاید: ) موسیقیدان، نقاش، نویسنده ( یا حتی: ) صاحب بنگاه كارگشایی و منتقد .

 

خصوصیات اخلاقی موش

حیوان موش جذابیت بسیار دارد اما خشونت‌طلبی هم دارد. در نظر اول آرام و متعادل و شوخ جلوه می كند ولی مواظب باشید در زیر این چهره  آرام و صبور یکروحیه ی مهاجم و ناآرام قرار گرفته است برای مدتی با موشی همخانه و یا همسفر شوید و آنوقت كاملا به روحیه نا آرام و مضطرب و انفجارات روحی بی موقع او پی خواهید برد .

 

او از ایجاد سر و صدا لذت خواهد برد . خیال بافی های موش كه اغلب در زمینه نابود كردن و خراب كردن است گاهی منجر به سازندگی و خلق می شود . از نظر عشقی و عاطفی موش عاشق میمون می شود ولی از اسب باید حذر كند و از گربه هم طبیعتا به همان دلایل معلوم جانورشناسی باید دوری كند .

سال 99 در تقویم چینی سال موش است و سالی پرجنب و جوش محسوب می‌شود

سال موش چه جور سالی است

پیش بینی می‌شود در سال موش مردم هرکاری را آغاز کنند تا انتها آن را پیگیری می‌کنند و مانند موش تا رسیدن به نتیجه چه مثبت باشد چه منفی آن را پیگیری می‌کنند.

 

موش خصلت کنجکاوی و دخالت دارد و گفته می‌شود سال موش سال نقد‌های تند و تیز است طوری که گاهی حوصله جامعه از این نقد‌ها سر می‌رود اما سال موش سال تلاش‌گران بافکر است. در این سال جامعه تلاش بی‌وقفه‌ای را شروع می‌کند و خسته هم نمی‌شود. موش برای رسیدن به هدفش هرکاری از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

سال موش از نظر مالی و اقتصادی

هرچه سال خوک سال پول های امن بود، سال موش سال پول های ناامن است. به اصطلاح اصلا معلوم نمی شود پول از کدام دست آمد و به کدام دست رفت.

متولدین سال 99 افرادی خوشگذران پیش بینی شدند

متولدین خوشگذاران

موش با ویژگی های جذابیّت و خشونت زاده شده است و در نگاه اول، شوخ طبع و متعادل به نظر می رسد؛ اما فریب او را نخورید؛ چون خشونت و نا آرامی در پس این چهره خونسرد پنهان است. اگر مدتی با او همنشین یا همسفر شوید، به پریشان حالی، عصبانیت و تند خویی او پی خواهید برد.

 

موش فعالیت گروهی را دوست دارد، اهل معاشرت و اجتماعی است؛ اما چون اغلب اطرافیانش اهل هیاهو و یاوه گویی هستند، دوستان كمی دارد. او موجودی تودار است، عادت به خودخوری دارد؛ لذا به كسی اعتماد نمی كند.

 

‌موش نیک بخت و فرصت طلب است و همواره از همه چیز و همه كس به نفع خود استفاده می كند. او پدر و مادر، دوستان و نزدیكان،‌دارای خود و دیگران و حتی جذابیت فوق العاده اش را برای رسیدن به اهداف خود وسیله قرار میدهد.

 

موش نمی تواند میل به ریسک کردن و پرخوری را در خود مهار كند؛ هر چند سرزنده به نظر می رسد؛ ولی در این ترس به سر می برد كه روزهای پیری اش را چگونه باید بگذراند. با وجود این كه همیشه در زمان حال زندگی می كند،‌ برای دوران كهنسالی خود خیال هایی دارد.

 

خانم موش ها نیز معمولا به ذخیره سازی بیش از حدّ مواد غذایی می پردازند؛ هر چند به دلیل پرخوری،‌تمام آنها را خیلی زود مصرف می كنند. همیشه می توان آنها را در تقّلا برای خرید كالاهای تجملی و غیر ضروری به امید سود بردن، دید.

 

موش اغلب خیالباف و گاه خلاق است. او در عیب جویی سر آمد همه است و دیگران دوست دارند به نصایحش گوش فرا دهند اما با زیاده روی او، از این میل و رغبت كاسته می شود. حتی بعضی موش ها چنان فریفته این اشتیاق شنوندگان می شوند كه در نهایت همه چیز را نابود می كنند.

سال 99 سال موش است این سال چه ویژیگهایی دارد

موش گاهی بی چشم و رو و پست؛‌ولی در عین حال راستگوست. او هر كاری را تا پایان دنبال می كند؛ حتی اگر بداند كه شكست خواهد خورد و پایانی تلخ در انتظار اوست. اگر بتواند بر احساس نارضایتی همیشگی و علاقه بیش از حد خود به ابن الوقت بودن غلبه كند، موفق خواهد بود.

 

موش صرف نظر از این كه به چه كاری بپردازد - ترجیح می دهد به جای تكیه بر فعالیت جسمانی با فكر و زیركی خود امرار معاش كند. او دوست دارد از حاصل زحمات دیگران استفاده كند، نه دسترنج خود؛ بی درنگ خرج می كند و اگر به كسی پول قرض بدهد، بدش نمی آید سود آن را بگیرد.

 

با این كه موش موجودی سود جوست ؛ ولی به وقتش بسیار احساساتی میشود . اگر عاشق كسی باشد- حتی اگر این عشق دو جانبه نباشد- دین ودنیا را به نگاهی می بازد و به راحتی عنان اختیار خود را به دست دل می سپارد وچه بسا كارش به قمار، باده نوشی ،كفر، دنیا پرستی و عاشق پیشگی بكشد.

 

از نظر روابط عاطفی و احساسی، بهتر است موش با كسی كه در سال اژدها به دنیا آمده رابطه برقرار كند؛ در این صورت قدرت و آرامش اژدها با زیركی موش به خوبی سازگار می شود. گاو نیز می تواند برای موش یار خوبی باشد. او در كنار گاو احساس امنیت می كند و اطمینان خاطر كافی را به دست می آورد.

 

افراد مشهور متولد سال موش

شكسپیر ، راسین، جرج ساند، تولستوی، دوفو، ژول ورن، دوده، كاترین منسفلد، شارلوت برونته، آنتوان دوسنت اگزوپری و اوژن یونسكو افرادی مشهوری هستند که در سال موش متولد شده اند.

 

 

سال 1399 از سال‌های کبیسه است

سال کبیسه به سالی گفته می شود که کسری روز در سال های پیشین را جبران می کند. به عبارت دیگر اگر به طور معمول 365 روز داشته باشیم و اسفند ماه 29 روز باشد در سال کبیسه 366 روز و اسفند ماه 30 روزه خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رضا 1402/01/04
من خوشحال نیستم از خصوصیات بدم ،ولی سعی میکنم عوضشون کنم
ستاره 1401/04/01
من خیلی خوشحالم که توی سال موش به دنیا آمدم چون اینجوری جذاب و پرتلاشم و خصوصیات خوبی دارم ♥️👍
یسرا 1399/12/02
اگه‌اینجوریه‌‌پس‌من‌‌جذاب‌و‌‌‌‌پر‌تلاشم‌
محیا 1399/03/24
خیلی خوشحال شدم که این خصوصیات رو دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.